هفته دولت فرصتی ارزنده برای نشان دادن کارایی نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، روز گذشته در در جلسه بزرگداشت هفته دولت با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مغتنم و موثربرای نشان دادن کارایی نظام اسلامی و مرور خدمات انجام شده است.

 

وی توجه به مفاهیم عمیق فرهنگی را در اجرای برنامه های هفته دولت مورد تاکید قرار داد و افزود: در ویژه برنامه های هفته دولت باید تلاش کنیم امیدواری و نشاط اجتماعی در جامعه از طریق بیان فعالیت های دولت و نظام اسلامی افزایش یابد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی، افزود: در هفته دولت اگر دولت مردان بتوانند ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر را به درستی بشناسانند، می‌توانند مطمئن باشند که حق هفته دولت را ادا کرده‌اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تمامی شهدا و ایثارگران با خدمت خالصانه نهال امید را در این مرز و بوم آبیاری کردند، افزود: هفته اول شهریورماه که به مناسبت شهادت دو شهید والامقام رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده از افتخارات انقلاب و نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است.

 

وی، تصریح کرد: دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوران حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب اسلامی به صورت صادقانه اعمال کردند تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند و آن دولت الگویی برای تمام دولتمردان شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی، ادامه داد: باید با عزمی جدی و همگانی تلاش کرد تا دولت یازدهم  که در راس آن فردی انقلابی و با سوابق درخشان قرار دارد بتوانند با تلاش خستگی ناپذیر این نظام را به چشم اندازهای ترسیم شده آن که مد نظر امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب است برسانند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع)، بیان داشت: امام صادق (ع) خلق شد و بهترین متفکران و دانشمندان علوم مختلف از آن رشد یافتند که در اشاعه دین و مکتب شیعه نقش بسزایی داشته است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرن، افزود: امام صادق(ع) از فرصت موجود برای نشر و گسترش معارف و احادیث پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) استفاده کرده و اهتمام ارزنده و گرانقدری در این راستا داشتند.


 حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که رویکرد امام صادق(ع) مقابله با جریان های انحرافی بود، خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار با انحرافات مقابله کردند و در راستای ترویج و تبیین اسلام ناب زحمات بسیاری را متحمل شدند./950/پ203/ب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *