وضع کشور به قدری خراب است که دولت هرچه کار می کند به چشم نمی آید!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یونسی، دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی شب گذشته در همایش اصلاح طلبان مازندران که با شعار احیای هویت و کرامت انسانی در ساری برگزار شد، گفت: مجموعه دولت  از انتقاد استقبال می کند و این سنت دولت تدبیر و امید است.

 

دستیار ویژه رییس جمهور با بیان این که ما در انتخابات شرکت نکردیم که غنائم بگیریم، افزود: ما روحانی را برای پست و مقام انتخاب نکردیم.

 

وی با بیان این که در این مرحله تنها باید برای مردم کار کرد، بیان داشت: همانطور که انقلاب نکردیم که به ثروت و مکنت برسیم ما در انتخابات شرکت کردیم که خطر جدی اضمحلال و روش نابودی مملکت را از بین ببریم روشی که مملکت را ورشکسته و سیاست خارجی ایران را در مقابل همه دنیا قرار داده بود، سیاست های دولت گذشته مملکت را به سمت تقابل با دنیا پیش می برد اما امروز سکاندار مملکت عقل و تدبیر است.

 

حجت الاسلام یونسی با بیان این که مشکل کشورمان اصلاح طلبان و اصولگرایان نیستند، ادامه داد: این تقسیم بندی مکرر مورد تأیید امام راحل و مقام معظم رهبری قرار گرفته است که اساسی و درست است و مصلحت نیست جناحی را حذف کنیم که نه حذف شدنی هست و نه به مصلحت کشور است.

 

وی با بیان این که در گذشته می گفتند دوران اصلاح طلبی به پایان رسیده است، ادامه داد: اما در انتخابات دیدیم که با یک اشاره نشان داده شد که اصلاح طلبان حذف شدنی نیستند.

 

دستیار ارشد رییس جمهور با تأکید بر این که باید هر دو جناح در عرصه مدیریت کشور حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر جناحی صاحب قدرت شد جناح دیگر مراقبت کند و انتقاد کند، هر دوجناح از دل انقلاب بیرون آمدند با هم رقابت کنند و هوای هم را داشته باشند تا  روزی که شاهد تأسیس دو حزب فراگیر و قانونمند باشیم.

 

حجت الاسلام یونسی با بیان این که امروز مشکل ما بین یک جریان اعتدالگرا، عقل گرا و اخلاق مدار و جریانی است که هیچ از این مسائل نمی فهمد و اسلام، ولایت فقیه و همه ارزش ها را مصادره کرده است، بیان داشت: این جریان نه اصولگرا هست و نه اصلاح طلب، بلکه گروهی است که با شعارهای ظاهری روی کار آمدند و ضربه ای که  این جناح تند و افراطی به اصولگرایان زدند غیر جبران است که به نام اصولگرایی صورت گرفت.

 

وی با تأکید براین که کشور به دو جریان اساسی اصلاح طلب و اصولگرا نیاز مبرم دارد، ادامه داد: این دو جناح همدیگر را می شناسند و با هم کارها می کنند اما متأسفانه گروه جدیدی که معلوم نیست از کجا آمدند با شعار و ظاهر سازی و فریب نفوذ کردند و با نفاق و به نام ارزش ها به همه چیز، انقلاب و نظام و رهبری ضربه زدند.

 

حجت الاسلام یونسی بر ضرورت رقابت میان اصلاح طلبان و اصولگرایان تأکید کرد و گفت: آقای روحانی و دولت ایشان یک گفتمان جدید نیست، چون افراط شده مملکت باید به مسیر اصلی خود برگردد ما یک امت پویا و سربلند در دنیا هستیم و امروز اقتدار و امنیت ایران بی نظیر است این محصول رهبری و مدیریت و هماهنگی درست است.

 

وی اظهار داشت: دولت باید شعار اعتدال را عملی کند و کسانی باید انتخاب شوند که امین، درستکار، متخصص و معتدل باشند و افراد افراطی و فرصت طلب نباید در دولت تدبیر و امید جایی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: انتخابات آینده هم با مشارکت همه خیلی خوب برگزار خواهد شد و همه از نامزدهای مورد نظر خود حمایت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام یونسی با اشاره به درخواست جمعی از اصلاح طلبان برای ایجاد تغییرات در عرصه مدیریتی گفت: تغییرات حق مردم است و استاندار و بقیه مسؤولان هم علاقمندند که به این حق مردم پاسخ دهند.

 

وی در پایان با بیان این که دولت با مشکلات بسیاری روبرو است و با دست خالی مدیریت می کند، گفت: با انتخابات کار تمام نشده در حقیقت کار شما شروع شده است.

 

حجت الاسلام یونسی ادامه داد: دولت گذشته به گونه ای کار را خراب کرده که چند دولت آینده باید تلاش کند تا کار به ریل اصلی و جای اصلی خود باز گردد امروز وضع آنقدر خراب است که هر چه دولت تلاش می کند نشان نمی دهد./950/پ202/ج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *