مسؤولان از مسائل حاشیه ای پرهیز کنند

به گزارش  روابط عمومی جامعه المرتضی علیه السلام از رسا،حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته، با تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع)، گفت: امام صادق(ع) شیخ الائمه است.

وی افزود: برای امام صادق(ع) فرصت و شرایط مساعدی به وجود آمد تا بتوانند در سطح وسیع به انقلاب فرهنگی بپردازند و با تشریح فرهنگ غنی اسلام، بر گسترش این دین آسمانی بیفزاید.

مسجد پایگاه انسجام مسلمانان است

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با اشاره به روز جهانی مسجد به آتش کشیدن مسجد الاقصی از سوی رژیم صهیونیستی، بیان داشت: مسجد خانه خدا و پایگاه انسجام مسلمانان است.

وی با بیان این که مساجد حق زیادی بر گردن ما دارند، عنوان داشت: مساجد نقش اساسی در زمینه عبادت و تربیت دینی دارند.

حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با اشاره به هفته دولت، عنوان داشت: دولت باید با توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب، در خدمت به مردم عمل کند.

وی با بیان این که تربیت و تقویت ایمان و فرهنگ مردم وظیفه دولت است، افزود: انتظاری که ملت و رهبر معظم انقلاب از پرچم داران فرهنگ در دولت دارند، این است که آرمان ها و ارزش های انقلاب را هدف گذاری کنند.

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر این که مسیر دولت نباید در ادامه تغییر کند، خاطرنشان کرد: فقر زدایی، روان کارکردن کار اقتصادی مردم و دوری از فساد و تجمل از جمله وظایف دولت است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای وظایف دولت، بیان داشت: مسؤولان مأمور هستند نورافکنی کنند و نگذارند فساد در دستگاهی نفوذ کند.

جلوگیری از مهاجرت روستاییان وظیفه دولت است

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که جلوگیری از مهاجرت روستاییان وظیفه دولت است، عنوان داشت: مسؤولان باید توجه داشته باشند روستاییان را فعال و از مهاجرت آنان جلوگیری کنند.

وی با بیان این که فعال کردن روستاها مطالبه ای پر رنگ خطاب به مسؤولان است، تأکید کرد: مسؤولان باید در این راستا فرهنگ سازی کنند.

مسؤولان از مسائل حاشیه ای پرهیز کنند

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر این که مسؤولان از حاشیه پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: مسائل حاشیه ای، سلیقه ها و جناح ها عمرشان زود گذر و محدود است و توان خود را جهت خدمت به مردم بکارگیری کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *