مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین جباری در آمل برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر بعد از ظهر امروز با حضور گسترده علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم در مسجد چهارده معصوم(ع) آمل برگزار شد.

 

براساس این گزارش، این مراسم از سوی دفتر امام جمعه آمل، فرمانداری، جامعه روحانیت و اداره تبلیغات اسلامی آمل برگزار شد.

 

حجت الاسلام علی اصغری، امام جمعه موقت آمل در این مراسم با اشاره به ویژگی های ارزنده حجت الاسلام والمسلمین جباری، گفت: این عالم گرانقدر انسانی فاضل و اهل دین بوده و عشق الهی در قلب او موج می زد که این امر سبب شد تا همان موقع هم محبوب مردم باشد.

 

وی با بیان این که این عالم ارزشمند انسان برجسته ای بود که خداوند منان توجه خاصی به ایشان کرده بود، بیان داشت: ساده زیستی از ویژگی های بارز و برجسته حجت الاسلام والمسلمین جباری بود که همواره این امر مهم در زندگی ایشان وجود داشته است.

 

حجت الاسلام اصغری با تاکید بر این که چهره های ارزشمندی چون حجت الاسلام والمسلمین جباری به عنوان اسوه هستند، تصریح کرد: این عالم گرانقدر به عنوان معلمی ارزنده و برجسته بود که به تفسیر قرآن کریم و فعالیت های ارزنده دینی مشغول بود.

 

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، صبح دوشنبه دهم شهریورماه 93 بر اثر ایست قلبی در سن 76 سالگی در بهشهر دعوت حق را لبیک گفت./1314/پ203/ب1

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *