آگهی مجموعه کتاب‌های «به سوی موفقیت» روی آنتن رسانه ملی

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آگهی تبلیغاتی مجموعه کتاب «به سوی موفقیت» از روز دوشنبه 24 شهریور 93 در 60 نوبت از شبکه‌های دو، سه، چهار، تهران، نمایش و تماشا پخش می‌شود.

 

این مجموعه در پنج جلد مجزا با عناوین: جوان، ازدواج، خانواده، زندگی و نمونه‌های موفق به تفصیل به بحث موفقیت از ابعاد گوناگون می‌پردازد. کتاب زندگی موفق، دستورهای زندگی‌ساز خود را از سخنان پروردگار عالم و خاندان پاک پیامبر صل الله علیه و آله و سلم  برگرفته است؛ کتاب جوان موفق، رازهای بهتر زیستن را به جوانان هدیه می‌دهد؛ کتاب ازدواج موفق براى جوانانى که در آستانه ازدواج قرار دارند، بسیار مفید است. کتاب خانواده موفق، پنجره‌ای از یک خانواده آرمانی اسلامی را به روی خوانندگان خود گشوده است و نهایتا کتاب نمونه‌های موفق، با مدد از آیات نورانی قرآن کریم و سخنان اهل بیت علیهم السلام نمونه‌های موفق را به خوانندگان خود معرفی می‌کند.

 

این کتاب به قلم حجت‌الاسلام عباس رحیمی  از سوی انتشارات جمال با قیمت سیزده هزار و پانصد تومان به بازار عرضه شده است.

 

گفتنی است پخش آگهی‌های تبلیغاتی کتاب در شبکه‌های مختلف سیما به صورت رایگان و به همت «مرکز رسانه‌ای شیرازه» صورت می‌گیرد.

 

پیش از این آگهی کتاب‌های «اعترافات غلامان»، «کتاب‌های نارنجی»، «چرا خدا چنین کرد؟»، «مجموعه آن روزها»، «به روایت اول شخص مفرد»، «قلم رصاص» و «هشت‌سال این‌گونه گذشت»، «مرد رؤیاها»، «اطلس بدن»، «وَرمشور»، «فرزندپروری مثبت» و «فرهنگ و آداب روزه‌داری با غذاهای طبیعی» از شبکه‌های سیما پخش شده بود./998/د102/ق

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *