فروشگاه‎های اروپایی محصولات صهیونیستی را تحریم می‎کنند

Untitled-2

 روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از دیپلمات های اروپایی از تصمیم فروشگاه‎های اتحادیه اروپا برای تحریم کالاهایی که در شهرک‎های صهیونیست‎نشین سرزمین‎های اشغالی فلسطین ساخته شده‎اند، خبر داد.

طبق گزارش این روزنامه صهیونیستی، دفتر خدمات داخلی اتحادیه اروپا سندی در میان 28 کشور عضو اتحادیه اروپا توزیع کرده و در آن پیشنهادات مختلفی مطرح شده که وضع تحریم بر روی کالاهای اسرائیلی یکی از آنهاست.

تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه رژیم صهیونیستی احتمالا شامل محدود سازی همکاری با تل آویو در بسیاری از زمینه ها، منع واردات کالاهای ساخته شده در شهرک های صهیونیست نشین و اعمال محدودیت در توافق نامه تجارت آزاد اتحادیه اروپا با رژیم صهیونیستی می شود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ادامه گزارش خود و بدون اشاره به این که چطور از محتوای سند توزیع شده به وسیله دفتر خدمات داخلی اتحادیه اروپا مطلع شده می افزاید که از تمامی اعضای دریافت کننده سند خواسته شده تا محتوای آن را از مقامات اسرائیلی مخفی کنند.

یکی از دیپلمات های اروپایی در این ارتباط به این روزنامه صهیونیستی گفته است: مقامات اروپایی نسبت به متوقف ساختن ادامه شهرک سازی های اسرائیل بسیار ناامید بوده و تحمل اندکی نسبت به این روند دارند.

مقامات فلسطینی نسبت به این اقدام اتحادیه اروپا واکنش مثبت نشان دادند.

واصل ابو یوسف، از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادسازی فلسطین در این ارتباط گفت: در حال حاضر تمامی جهان دولت فلسطین را به رسمیت می شناسد.

منبع:رسا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *