ممنوعیت عرضه مشروبات الکلی در یکی از هتل‎های لندن

IMAGE635517593678274452

هتل Bermondsey Square Hotel که یکی از هتل‎های معروف شهر لندن، پایتخت انگلیس محسوب می شود در اقدامی جنجالی اعلام کرد که از این پس مشروبات الکلی برای مشتریان خود عرضه نمی‎کند.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داد که منع عرضه مشروبات الکلی در هتل Bermondsey Square Hotel شهر لندن پس از آن صورت گرفت که مالک جدید این هتل اعلام کرد که مایل نیست از طریق فروش مشروبات الکلی به مشتریان خود به کسب درآمد بپردازد.

برخی رسانه های دیگر نیز در خبری تایید نشده از ممنوعیت عرضه غذاهایی که با گوشت خوک تهیه شده اند در این هتل 80 اتاقه خبر می دهند.

کارشناسان پیش بینی می کنند که اقدام این هتل سرشناس انگلیسی در عدم عرضه مشروبات الکلی به مشتریان خود با استقبال مسلمانان انگلیس و گردشگران مسلمان روبرو شود.

گفتنی است، مطالعه ای که در نوامبر سال 2010 میلادی در انگلیس صورت گرفت نشان داد که الکل خطرناک تر و کشنده تر از مواد مخدری مانند هروئین یا کراک است.

سالانه 195 هزار نفر در اتحادیه اروپا بر اثر نوشیدن الکل جان خود را از دست داده و بیش از 10 هزار نفر دیگر نیز به دلیل نوشیدن الکل در هنگام رانندگی در تصادفات جاده ای کشته می شوند.

یکی از کمیسیون های بهداشتی اتحادیه اروپا نیز در سال 2006 میلادی اعلام کرد که 7.4 درصد از تمامی بیماری ها و مرگ های زودرس در این اتحادیه بر اثر نوشیدن مشروبات الکلی بوده است.

منبع:رسا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *