سازمان‎های خیریه انگلیس به تبعیض علیه سازمان‎های اسلامی می‎پردازند

Untitled-1

اندیشکده انگلیسی Claystone با انتشار گزارشی فاش کرد که کمیسیون سازمان‎های خیریه این کشور نسبت به سازمان‎های اسلامی فعال در انگلیس با تبعیض برخورد کرده و این سازمان‎ها را بدون در دست داشتن هیچ‎گونه مدرک معتبر به ارتباط با افراط‎گرایان متهم می‎کند.

در گزارش این اندیشکده انگلیسی همچنین از ویلیام شاکراس، رییس کمیسیون سازمان های خیریه انگلیس خواسته شده تا نسبت به اظهارات اسلام ستیزانه خود پیش از انتصاب به این مقام توضیح دهد.

در این گزارش که “سازمان های خیریه اسلامی: یک بخش مشکوک” نام دارد فاش شده است که سازمان های خیریه اسلامی در انگلیس موضوع 38 درصد از تحقیقات پلیس این کشور بوده اند.

این گزارش همچنین فاش کرده است که بلافاصله پس از پیوستن ویلیام شاکراس به کمیسیون سازمان های خیریه انگلیس این کمیسیون با انتشار قوانین محدودکننده جدیدی تحت عنوان “افراط گرایی و رادیکالیسم” اقدام به اتهام زنی به 55 سازمان خیریه مسلمان بدون شناخت کافی از آنها نموده است.

ویلیام شاکراس، رییس کنونی کمیسیون سازمان های خیریه انگلیس پیش از پیوستن به این کمیسیون و انتصاب به مقام ریاست آن در اظهاراتی اسلام ستیزانه اعلام کرده بود: اسلام یکی از بزرگترین و ترسناک ترین مشکلات آینده ماست. من فکر می کنم که جمعیت مسلمانان در تمامی کشورهای اروپایی به سرعت رشد می کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *