دولت با پیروی از فرامین رهبری در مسیر خدمت به مردم حرکت کند

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) به برخی از فضائل آن امام بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: حضرت امام جعفر صادق(ع) ایحاگر اسلام ناب محمدی بودند.

 

وی اضافه کرد: حضرت امام جعفر صادق(ع) بیش از چهار هزار شاگرد در مدینه و دو هزار شاگرد نیز کوفه داشت و در ترویج علوم مختلف به این شاگران اهتمام ویژه‌ای داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: با تلاش‌های بسیار زیاد حضرت امام جعفر صادق(ع) توان علمی اسلام در آن دوران به خوبی افزایش یافت.

 

وی در ادامه به روز صنعت دفاعی اشاره کرد و بیان داشت: این طرح از پروژه‌های بنیادی کشور است و باید با اهدایت‌های مقام معظم رهبری در این مسیر گام برداریم.

 

آیت‌اله صفایی بوشهری با گرامیداشت روز پزشک، خاطرنشان ساخت: پزشکی و داروسازی از علوم بسیار مهمی است که نقش بسیار مهمی در زندگی بشر دارد، در اسلام نیز به طبابت به خوبی توجه شده است.

 

وی به جایگاه ویژه پزشکان در اسلام اشاره کرد و ادامه داد: پزشکان باید با تکیه بر تقوای الهی در مسیر بهبود سلامت جامعه گام بردارند وباید تلاش شود شاهد کاهش بیماری‌ها در جامعه باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با گرامیداشت هفته دولت، اذعان داشت: دولت باید با تمام وجود به مردم خدمت کند و با پیروی تام از فرامین رهبری در مسیر خدمت به مردم حرکت کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز بسیج اصناف اشاره کرد و افزود بسیج اصناف نقش بسیار مهمی در بهبود کارکرد اصناف دارند./919/د102/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *