عمده مشکلات مددجویان جنبه فرهنگی دارد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی روز گذشته در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری رسا در مشهد گفت: امروز جایگاه مسجد، امام جماعت و هیئت امنا در جامعه کمرنگ شده است این در حالی است که مشکل مردم یک محله باید به دست اغنیای همان محله حل شود چنان که در صدر اسلام نیز چنین بوده است.

 

وی با بیان این که اغلب مشکلات خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، فرهنگی است، افزود: اگر این مشکل حل شود و تدبیر صحیح در اداره معاش باشد، مسائل معیشتی نیز مسلما حل خواهد شد.

 

 وی با اشاره به تغییر رویکرد کمیته امداد از کمک به جبران نقاط خلأ مراجعان به سوی توجه و برجسته کردن نقاط قوت، اظهار کرد: تشویق به پرداخت زکات و جهت دهی مصارف آن در جهت حل مشکلات بومی هر منطقه، تبیین قبح اسراف ها و تجمل گرایی های موجود در جامعه و هدایت این هزینه ها به سمت کمک به نیازمندان و کاهش فاصله فقیر و غنی را از رسالت های خبرگزاری رسا در زمینه کاری کمیته امداد به شمار می رود.

 

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام محمدجواد علیپور، مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در خراسان نیز با تأکید بر ضرورت شناخت و سرمایه گذاری روی استعدادهای درونی مددجویان گفت: می بایست با معرفی الگوها و مدل های شناخته نشده در جامعه، به این استعدادها جهت دهی کرد.

 

وی با بیان این که انجام کار رسانه ای، نوعی سرمایه گذاری است، افزود: خوشبختانه کمیته امداد در این زمینه موفق عمل کرده است.

 

لازم به ذکر است  در پایان این دیدار، از مسؤول دفتر خراسان و خبرنگاران دفتر رسا در مشهد با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی قدردانی شد./930/پ202/ب5

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *