خدمات دولت های گذشته نباید انکار شود

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عباس تقوی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس به فرارسیدن هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر مردانی بودند که خود را در راه نظام و انقلاب اسلامی فدا کردند.

 

وی ادامه داد: طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) مسئولان باید خدماتی را که انجام می دهند به مردم بگویند، اما باید خدمات را صادقانه بیان کرد و از انکار خدمات دولت های گذشته نیز دوری شود.

 

امام جمعه موقت بندرعباس در ادامه سخنان خود موضع رییس جمهور در خصوص استیضاح وزیر علوم را قابل تقدیر دانست و افزود: رئیس جمهور با این مواضع خود دشمنان را ناامید کرد و باید توجه داشته باشیم که استیضاح حق مجلس است.

 

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز این نکته را متذکر شده بودند که دانشگاه نباید باشگاه سیاسی باشد بلکه دانشگاه باید دانشگاه باشد و باید مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدانند که همین گروه های سیاسی تندرو باعث سرنگونی وزیر و معاونینش می شوند.

 

وی در ادامه به طرح دولت برای خروج از رکود اقتصادی اشاره کرد و گفت: این طرح باید با بررسی دقیق و برای خروج از بن بست های اقتصادی اجرایی شود و مسؤولان باید اشتغال جوانان را جدی بگیرند اما متاسفانه برخی متوجه این مشکل نیستند.

 

امام جمعه موقت بندرعباس اظهار داشت: اشتغال حق هر جوان است و حیف است سنگ جوان را بر سینه بزنیم اما برای نان شبش فکری نکنیم و آیا اگر امیر المومنین(ع) جوانی را می دید که نان و آب نداشت، می توانست آرام بنشیند و به زندگی اش ادامه دهد؟ می دانم که بسیاری از مسئولان در تلاش برای حل این موضوع هستند اما باید تلاش ها بیشتر و جدی تر باشد.

 

حجت‌الاسلام تقوی همچنین به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای به کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: بخش از توافق هسته ای به گروه 1+5 و بخشی دیگر به رئیس سازمان انرژی اتمی سازمان ملل واگذار شده است و این موضوع چیزی جز وقت تلف کردن و آزار مردم ایران اسلامی نیست و نباید به این کشورها امید بست زیرا این ها تا زمانی که کشورمان تسلیمشان نشود، راضی نمی شوند و آن ها باید این آرزو را با خود به گور ببرند.

 

وی خاطرنشان کرد: غزه نماد مقاومت سیاسی و اجتماعی یک ملت آزاده است و اسرائیل شکست خورده و آمریکا که خود در منجلاب فرگوسن گرفتار شده است و آنقدر جنازه حقوق بشر در آن متأفن شده که صدای مردمش درآمده است، به حمایت از این کشور درنده و جنایتکار می پردازد، آیا می شود به اینچنین کشوری که در تضاد با ملت ایران است اعتماد کرد و دل بست.

 

امام جمعه موقت بندرعباس با گرامیداشت روز پزشک، عنوان کرد: باید از جامعه پزشکی تشکر کرد که ناله و درد و رنج بیماران را لمس و یک عمر خدمت بی منت می کنند و شب و روز خود را در راه رفاه حال مردم خرج می کنند.

 

حجت‌الاسلام تقوی بیان داشت: قله خدمات دولت یازدهم را در بخش سلامت است و تلاش برای تداوم این رضایت مردم در بخش سلامت اصلی اساسی است که به حق وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی به خوبی در مسیر یکی از مطالبات رهبری که مردم جز درمان بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند، گام برداشته است./919/د102/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *