حوزه های علمیه به تبیین ابعاد وجودی کریمه اهل بیت(س) بپردازند

7777

به گزارش روابط عمومی جامعه المرتضی علیه السلام،حجت الاسلام زادهوش، شناخت حضرت معصومه (س) را ضروری دانسته و گفت: حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی باید به صورت کاملاً تخصصی به معرفی ابعاد وجودی این بانوی باکرامت بپردازند.

وی گفت: اراده خدا بر حضور حضرت فاطمه معصومه(س)، شهر قم را معدن و پایگاه عظمیم علم، دین، فقاهت و معرفت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین زادهوش در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، با تبریک دهه کرامت، حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی تقوا، زهد، طهارت و پاکی توصیف کرد و اظهارداشت: این بانوی باکرامت، پرورش یافته مکتب ائمه اطهار(ع) است.

وی با اشاره به این که قم دارای جایگاهی ویژه با محوریت حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه (س) است، گفت: به برکت وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س)، قم به پایگاه بزرگ اندیشه اسلامی و مرکز نشر علوم علوی و مهد پرورش عالمان و اندیشمندان بزرگ دینی تبدیل شده است؛ به گونه ای که می توان آن را پایگاه عظمیم علم، دین، فقاهت و معرفت نامید.

ریاست جامعه المرتضی علیه السلام، با تاکید بر این که شناخت حضرت معصومه (س) برای قشرهای مختلف مردم به خصوص بانوان ضروری است، افزود:

حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی باید به صورت کاملاً تخصصی به معرفی ابعاد وجودی این بانوی کرامت بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین زادهوش تصریح کرد: بانوان جامعه اسلامی باید از کسب معرفت دینی حضرت معصومه (س) الگوگیری کنند تا بتوانند در مراحل زندگی موفق و سربلند باشند.

وی،عفت، پاکدامنی ، صبر در برابر مشکلات و ولایت پذیری را از مهمترین خصوصیات حضرت معصومه(س) عنوان کرد و افزود: این خصوصیات موجب شد این بانوی با کرامت به بانویی بزرگوار و فرهیخته و الگویی برای همگان تبدیل شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *