آمریکا استعمارگر عصر جدید است/ تنوع فکری سنت خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد محمود کریمه در دیدار با آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی که ظهر امروز در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) انجام شد، اختلاف در فکر،‌ فرهنگ و تمدن را امری طبیعی دانست و بیان کرد: تنوع فکری سنت خداوند است که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام به ملیت افراد توجه‌ای نکرده است ابراز کرد: همه ملت‌ها برای دین اسلام مورد احترام هستند همان طور که در رکاب پیامبر(ص) بلال حبشی و سلمان فارسی در کنار یکدیگر در برابر دشمنان اسلام ایستادگی می‌کردند.

استاد دانشگاه الازهر مصر ادامه داد: استعمار تلاش کرده است که مسلمانان را از اسلام دور کند و در این راستا فعالیت‌های بسیاری در کشورهای اسلامی انجام داده که تغییر زبان گفتاری و نوشتاری برخی از ملت‌ها از جمله این فعالیت‌هاست.

وی با اشاره به فعالیت‌های آمریکا برای از بین بردن آموزه‌های اسلام خاطرنشان کرد: آمریکا استعمارگر عصر جدید است که امام خمینی(ره) با او به مقابله پرداخت و نامش را شیطان بزرگ نامید.

کریمه تصریح کرد: امروزه تکفیر به خانه مسلمانان وارد شده است و فرزندان جامعه اسلامی را در مقابل یکدیگر قرار داده که این عمل پلیدانه دشمن فریاد علمای اسلام را درآورده است.

وی از رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان حمایت‌کنندگان پدیده تکفیر نام برد و گفت: هدف اصلی تکفیری‌ها مخدوش کردن چهره اسلام است.

انتهای پیام/78016/ع30

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *