رئیس موسسه بین‌المللی «المرتضی» علیه السلام با مدیر حوزه علمیه خراسان و دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام، در آغاز این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین مشکی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی، پژوهشی و تبلیغی موسسه بین‌المللی «المرتضی» در پنج زبان انگلیسی، روسی، اسپانیولی، پرتغالی و چینی در داخل و خارج از ایران ارائه کرد.

سپس حجت‌الاسلام ‌و المسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در موسسه «المرتضی» ابراز داشت: طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان در تولید محتوا و تربیت مبلغ می‌توانند با موسسه همکاری کنند. همچنین انتخاب مشهد به عنوان پایگاه تربیت مبلغ به زبان روسی توسط موسسه المرتضی، می‌تواند افق‌های بیشتری در همکاری این دو نهاد باز نماید.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین خیاط با اشاره به سند چشم‌انداز حوزه علمیه خراسان و ضرورت حضور در عرصه بین‌الملل افزود: بنا داریم دفتر امور بین‌الملل حوزه علمیه خراسان را با قوت راه‌اندازی کنیم و در این زمینه می‌توانیم با موسسه «المرتضی» هم‌افزایی داشته باشیم.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین فرزانه دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان ضمن خوشامدگویی با حجت‌الاسلام و المسلمین مشکی، فعالیت‌های موسسه «المرتضی» را ستودنی دانست و گفت: دوران استقرار حکومت اسلامی، فضای بسیار خوبی برای شناخت اسلام و تبلیغ دین ایجاد کرده است که باید از این فرصت به خوبی بهره برداری کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *