کتاب «۵۵۵ نکته از عشق و اقتصاد و زندگی» منتشر شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «زوج‌های جوان بخوانند و بدانند (555 نکته از عشق و اقتصاد و زندگی)»، شامل جملاتی از این قبیل پیام‌های موجز، شوق‌انگیز، پندآموز و گاه طنزآمیز و زیرکانه در قالب ضرب‌المثل‌هایی تأمل‌برانگیز و نقل قول‌هایی از نویسندگان، شاعران، فلاسفه، اقتصاددانان و شخصیت‌های دیگر است که ماهرانه گردآوری شده تا قدمی باشد در جهت آسایش خاطر خواننده.

این کتاب دارای بخش‌هایی همانند «خانم‌ها»، «گفت‌وگو»، «کار»، «ثروت»، «مردان»، «ازدواج»، «فرزندان»، «خانواده»، «خانه‌داری»، «شادمانی»، «زیبایی ظاهری»، «عصبانیت»، «ناملایمات»، «شهامت»، «سالمندی»، «زندگی»، «اقتصادی»، «ثروت» و «آینده» است.

در بخشی کتاب «زوج‌های جوان بخوانند و بدانند» از «مارلین دیتریک»، آمده است: مردان ترجیح می‌دهند هنگام ورود به خانه، با همسری خوشحال و خانه‌ای نامرتب روبه‌رو شوند، تا با خانه‌ای مرتب و همسری عصبی.

 

 

در بخشی دیگر از «فنی برایس» می‌خوانید: بگذارید دنیا شما را همانگونه که هستید بشناسد، نه آنگونه که تصور می‌کنید باید باشید؛ زیرا اگر ژستی به خود بگیرید، دیر یا زود ژست خود را فراموش می‌کنید و آن وقت، خود واقعی‌تان کجاست؟

بر اساس این گزارش، انتشارات «قدیانی» کتاب «زوج‌های جوان بخوانند و بدانند(555 نکته از عشق و اقتصاد و زندگی)» را در 398 صفحه و با قیمت 10000 تومان منتشر و روانه بازار نشر کرده است.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *