کاهش مشکلات اقتصادی خواسته اصلی مردم از دولت و مجلس است

به گزارش  روابط عمومی جامعه المرتضی علیه السلام از رسا،حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نکا ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: سراسر زندگی این امام بزرگوار علم آموزی و ترویج اسلام و شیعه در بین مردم بوده است.

وی افزود: ایشان رییس مذهب شیعه است چون امام باقر(ع) و امام صادق(ع) در این دوره توانستند احکام شیعه را گسترش دهند و شاگردان فراوانی را تربیت کردند و مردم در این دوره به راحتی می توانستند علم دین بیاموزند.

امام جمعه موقت نکا ادامه داد: بسیاری از علمای اهل سنت نزد امام صادق(ع) درس خوانده‌اند و بیشتر روایات از این امام به ما رسیده است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت ادامه داد: دولتمردان برای ما قابل احترام هستند و به آنها احترام می‌گذاریم و تا زمانی که در راه امام راحل، نظام و رهبری باشند برای ما دارای احترام هستند و زاویه از ارزش‌ها و امام و رهبری از هیچ مسؤولی رانمی‌پذیریم.

حجت الاسلام محمدی لایینی بیان داشت: دولت باید در برابر مفاسد مقابله کند چرا که فساد در جامعه، زندگی را مختل می کند و باید در این رابطه با همه توان وارد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مواد مخدر در جامعه اشاره و با بیان این که متأسفانه وضعیت جامعه در این خصوص رضایتبخش نیست، تصریح کرد: همه مسؤولان باید در این موضوع با وحدت و همدلی با پدیده شوم مواد مخدر مقابله کنند.

امام جمعه موقت نکا، مسأله بیکاری را معضل امروز جامعه دانست و اذعان داشت: بیکاری زیر مجموعه بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی است که باید با ایجاد اشتغال مناسب برای جوانان از بروز ناهنجاری ها و مشکلات بعدی جلوگیری کنیم.

وی گفت: از مسؤولان می‌خواهیم که دعواهای سیاسی را کنار بگذارند و به مردم صادقانه خدمت کند تا در جهت رفع مشکلات‌شان گام برداشته شود.

حجت الاسلام محمدی لایینی همچنین با گرامیداشت چهارم شهریور روز کارمند ادامه داد: کار شرافتمندانه کاری است که مباح باشد؛ کار باید صحیح و محکم انجام بگیرد و ارباب جوع محترم شمرده شده و از کم کاری پرهیز شود و متناسب با دستمزد کار انجام شود.

وی همچنین با دعوت مردم و خود به تقوا و پرهیزکاری گفت: تقوا و راستگویی موجب رستگاری دنیا و آخرت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *