وحدت مهم‌ترین سلاح مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام است

حجت الاسلام روح الله بیگی، نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، رمز پیروزی کشورهای اسلامی در برابر کفر و استکبار جهانی را حفظ وحدت و همبستگی آن ها در برابر توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: مسلمانان همواره باید در برابر این هجمه ها هوشیار باشند.

 

وی افزود: دشمنان از اتحاد، انسجام و همدلی مسلمانان به شدت هراس دارند به همین دلیل تلاش می کنند تا در بین شیعه، سنی، قومیت ها و مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کنند تا مسلمانان نتوانند در جهان قدرت پیدا کنند.

 

حجت الاسلام بیگی با بیان این که امروز دشمنان اسلام به اشکال مختلف درصدد ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند، ادامه داد: دشمنان اسلام با حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری برای رسیدن به خواسته های پلید و شوم خود به کشتار مردم بی گناه در مناطق اسلامی می پردازد.

 

وی اضافه کرد: دشمنان با برنامه ریزی و سرمایه گذاری در راستای تضعیف مسلمانان و برای زدودن اندیشه ها و مقدسات اسلامی با تمام توان حریم نظام اسلامی را هدف گذاری کرده اند از این رو در چنین شرایطی هوشیاری جهان اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجامع بین المللی که ادعای حقوق بشر را دارند در برابر این همه کشتار و جنایات غیر بشری تنها سکوت اختیار کرده اند و اقدامی عملی در برابر این جنایات از خود نشان نمی دهند.

 

وی وحدت امت اسلامی را در ناکامی دشمنان اسلام ضروری خواند و گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان بهترین شیوه برای مبارزه با تفرقه افکنی و اختلاف اندازی دشمنان است که در این زمینه علمای اهل سنت و تشیع نقش اساسی دارند./1302/ت302/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *