«امپراطور جهنم» متوقف شد/ارشاد ۵۰ درصد را تقبل کرده و ارگان‌های دیگر هیچ

محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس از توقف ساخت این پروژه خبر داد و گفت: به دلیل سنگینی تولید و پیش تولید این اثر سینمایی که پرویز شیخ طادی کارگردانی آن را بر عهده دارد و عدم حمایت برخی ارگان‌ها ساخت این فیلم به بعد موکول شد.

وی افزود: فیلمنامه «امپراطور جهنم» نیاز به کمی اصلاحات نیاز داشت که بنا به صلاحدید پرویز شیخ‌طادی اصلاحات به محض فراهم شدن بودجه صورت خواهد گرفت.

تهیه‌کننده «قلاده‌های طلا» درباره مدت زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی گفت: این فیلم به لحاظ تولید از آثار سنگین سینمایی به شمار می‌آید چون برای فیلمبرداری این فیلم برای بررسی اندلس به اسپانیا سفر کنم البته کشورهای حاشیه ایران نیز جزو مناطق فیلمبرداری ما هستند.

خزاعی ادامه داد: برای فیلمبرداری این اثر سینمایی 70 الی 80 جلسه فیلمبرداری را پیش‌‌بینی کردیم که تمامی لوکیشن‌ها و بازیگران این فیلم خارجی هستند.

وی افزود: با تولید این فیلم به برخی از کسانی که وابسته به جریان صهیونیست هستند احساس ناخوشایند دست خواهد داد چرا که پشت پرده جریان تکفیری‌ها یعنی صهیونیست بر ملا خواهد شد.

خزاعی درباره قصه «امپراطور جهنم» توضیح داد: این فیلم قصه یک مفتی است که دست به صدور فتواهای مختلف می‌زند و به طور ناخواسته در دام جریان صهیونیست گرفتار می‌شود و به آنها پناه می‌برد.

وی تأکید کرد: برای دریافت پروانه ساخت این فیلم هیچ مشکلی نداریم و وزارت ارشاد هم  50 درصد از بودجه این فیلم را متقبل شده است اما 50 درصد باقی مانده بودجه این فیلم هنوز فراهم نشده و هیچ ارگانی اعلام آمادگی نکرده است.

بنابراین گزارش، «امپراطور جهنم» بعد از فیلم سینمایی سوری «پادشاه شن ها» به کارگردانی «نجدت اسماعیل انزور» بزودی دومین پروژه بزرگ سینمایی جهان درباره تکفیری‌ها است که به گفته پرویز شیخ طادی به ریشه یابی چگونگی حمایت دولت‌های حامی تروریست‌های تکفیری و افشای دست‌های پشت پرده آنان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/1

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *