همایش «نخبگان طرح ملی تلاوت» برگزار می‌شود

«حسین مقدم‌کیا» دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از این طرح، اظهار داشت: طرح ملی تلاوت در آخرین جلسه‌ای که با حجت‌الاسلام «حشمتی» معاون قرآنی وزیر ارشاد داشتیم یعنی 18 مردادماه به عنوان یکی از طرح‌های مصوب معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد معرفی شد.

وی با بیان اینکه طرح ملی تلاوت تاکنون استعدادهای درخشانی را تربیت کرده است، از برگزاری همایش «نخبگان طرح ملی تلاوت» خبر داد و گفت: بعد از وقفه‌ای که در طرح ملی تلاوت ایجاد شده بود قصد داریم با برگزاری همایش «نخبگان طرح ملی تلاوت» این طرح را احیا کنیم و دستاوردهای تلاش فعالان قرآنی در این دو سال را به نمایش بگذاریم.

مقدم‌کیا با اشاره به اینکه در این همایش 100 نفر از نخبگان طرح ملی تلاوت گرد هم می‌آیند، خاطر نشان کرد: بر اساس جمعیت استان‌های مجری طرح ملی تلاوت، سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است که در مجموع 100 نفر از فعالان قرآنی طرح ملی تلاوت در این همایش حضور خواهند داشت.

دبیر طرح ملی تلاوت با بیان اینکه همایش «نخبگان طرح ملی تلاوت» در یک روز تدارک دیده شده است، ادامه داد: در این همایش علاوه بر تجمع نخبگان طرح ملی تلاوت، نمایشگاهی از دستاوردهای دو ساله فعالان قرآنی هر استان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ آ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *