هفته دولت فرصت مناسبی برای مطرح کردن خدمات دولت/ دولت تدبیر، امیدی بالاتر از مردم ندارد

حجت الاسلام سید محمد موسوی، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: دولت یازدهم بعد از امید به حق هیچ سرمایه ای بالاتر از مردم ندارد و امید این دولت به حمایت از مردم و همکاری مستمر مردم ایران است.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان رییس جمهور پیش از انتخابات در خصوص گفت و گو و مشورت با مردم در مورد پیشرفت ها و عملکردهای دولت، ادامه داد: دولت یازدهم تاکنون به خوبی از عهده مسؤولیت های خود برآمده است و دولت روحانی، دولت پاسخگوست و تاکنون با شفافیت عمل کرده است.

 

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: شایسته است که همه مسؤولین در مسیر اعتدال قدم بردارند و همه دست به دست هم دهیم و در خصوص عملکرد وزرا و دولت صادقانه قضاوت کنیم.

 

وی با بیان این که از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود این که فرصت های فراوانی در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی وجود داشته و ما نیز از پتانسیل های فراوانی در منابع برخوردار بودیم ولی نتوانستیم از این فرصت ها و منابع به درستی استفاده کنیم، تصریح کرد: مهم ترین دلیل این اوامر وجود افراط و تفریط هایی بوده است که در حوزه های مختلف وجود داشته است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: باید از ابتدا استراتژی کارها را بر مبنا و رویکرد اعتدال و تعادل قرار می دادیم و این رویکرد را باید در حوزه رفتاری نیز اجرا کنیم تا از افراط و تفریط های پیشین جلوگیری شود.

 

وی ادامه داد: در همه حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌الملل باید واقعیت نگر و آرمان گرا باشیم که این نتیجه، اعتدال معنا دارد و در تمام حوزه ها باید همه واقعیت ها را در نظر گرفت.

 

کشور نیازمند اعتدال است

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: اینکه رییس‌جمهور عمده ترین شعار خود را اعتدال می گذارد، نشان می‌دهد که کشور نیازمند اعتدال است و ملاک اعتدال، ملاک ارزیابی دولت است.

 

وی اظهار کرد: اولین اصل اعتدال، قانون و نظم است و مردم و مسؤولان باید قانون و نظم را رعایت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: مبنا و شعار دولت یازدهم چهار نکته اعتدال، تدبیر، عقل و استفاده از همه امکانات و ظرفیت هایی است که در حوزه های مختلف وجود دارد که دولت عمدتا روی اعتدال و تدبیر تمرکز کرده است.

 

اعتدال و تدبیر خیمه ای است که ظرفیت های اجتماعی کشور را تحت پوشش خود قرار داد

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: اعتدال و تدبیر، رویکرد بسیار خوبی بود که از سوی رییس جمهور وقت انتخاب شد و در حقیقت خیمه ای را گستراند که این خیمه با محوریت اعتدال و تدبیر می تواند تمام دلسوزان نظام را در حوزه های مختلف زیر خود جمع کند و ظرفیت های اجتماعی کشور را که سرمایه بزرگی است، تحت پوشش خود در آورد.

 

وی افزود: مجموعه سیاست های دولت در 11 ماه گذشته به خوبی پیش رفته است به گونه ای که با نوعی آرامش همراه بوده و دورنمای اقتصاد دولت را نیز مثبت نشان می دهد.

 

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: دولت حجت الاسلام روحانی با دیپلماسی توانمند خود موجب تغییر نگاه دنیا نسبت به جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به خوبی توانست به شعارهای انتخاباتی خود عمل کند و این اقدام، نوید بخش آینده ای روشن برای کشور است.

 

ادبیات پویای دولت تدبیر و امید، مهر باطلی بر تبلیغات منفی دشمنان زد

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان غربی اظهار کرد: همواره در سایه تبلیغات دروغین قدرت های سلطه، تصویری منفی از ایران اسلامی به دنیا نشان داده شده بود و بیشتر کشورها تصور دیگری از ایران داشتند اما ادبیات پویای دولت تدبیر و امید، مهر باطلی بر این تبلیغات منفی زد.

 

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای مطرح کردن خدمات و تلاش های دولت عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم تاکنون با سربلندی در عرصه های مختلف حضور یافته و همواره با موفقیت بیرون آمده است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که سعه صدر و انتقادپذیری دولت یازدهم ویژگی ممتاز این دولت است که به همه اقشار جامعه این فرصت را داده تا آسوده خاطر و بی هیچ دغدغه ای انتفاد کنند، تصریح کرد: دولت تدبیر توانست به شعار تعامل سازنده با جهان و همچنین در داخل کشور با گروه های مختلف دست یابد و به آن عمل کند./1302/ت302/ب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *