حضرت معصومه الگوی بانوان جامعه است

حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی، امام جمعه بهبهان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر اظهارداشت: اهل بیت عصمت و طهارت سرچشمه کرامت هستند و به درستی این روزهای عزیز به نام مبارک ایشان نامگذاری شده است.

وی با بیان این که نور معنویت به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  فراگیر شده است افزود: حضرت معصومه(س) الگوی یک بانوی موفق است و بانوان با شرکت در این مراسم معنوی می توانند از کرامت های بی شمار این بانوی بزرگوار بهره مند شده و به کمال برسند.

حجت الاسلام ابوعلی در ادامه به برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم و جشن ها در دهه کرامت تأکید کرد و افزود: با برگزاری مراسم و جشن های با محتوا می توان ارزشهای اخلاقی و اسلامی را ترویج داد.

امام جمعه بهبهان با اشاره به جایگاه بزرگ معنوی و اخلاقی حضرت معصومه(س)، بیان داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) دختر امام هفتم امام شیعیان(ع) و خواهر بزرگوار امام رضا(ع) هستند که در راه خدا برای یاری رساندن به برادر خویش رنج سفر را به جان خریده و در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کردند.

وی در پایان با بیان این که مرقد مطهر حضرت معصومه(س) همیشه منبع کرامت بوده خاطرنشان کرد: به برکت حضور این بزرگوار، بزرگترین مرکز دانشگاهی شیعه در جهان اسلام، در جوار مرقد مطهر ایشان تشکیل شده و پیام اسلام از کنار بارگاه این بانو به دنیا عرضه می شود./9453/ت302/ب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *