موش‌ها ۱۶ روزه ۳ میلیاردی شدند/ «فرشته‌ها با هم می‌آیند» هم به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی‌ «شهر موش‌های 2» ساخته مرضیه برومند تا پایان روز پنج‌شنبه 20 شهریور با رکوردی خوب به فروش 3 میلیارد و 160 میلیون تومانی دست یافت.

امیر قطبی مدیر پخش مؤسسه فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس فروش این فیلم را در تهران  یک میلیارد و 960 میلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این فیلم 16 روز از زمان نمایش آن می‌گذرد و در حال حاضر 85 سینما در سراسر کشور در اختیار دارد.

وی افزود: فیلم سینمایی «شهر موش‌های 2» روز پنج‌شنبه 19 شهریورماه 190 میلیون تومان فروش داشت.

بنابراین گزارش فیلم سینمایی «کلاشینکف» ساخته سعید سهیلی نیز تا به اینجای کار یک میلیارد و 870 میلیون تومان از گیشه سینمای کشور دشت کرده است.

این فیلم با در اختیار داشتن 40 سینما در کشور یک میلیارد و 170 میلیون تومان در تهران و 700 میلیون تومان در شهرستان طی مدت 47 روز به فروش رسیده است.

گزارش فارس اضافه می‌کند، فیلم سینمایی «ردکارپت» ساخته رضا عطاران نیز که سرگروهی خود را 16 روز پیش به فیلم شهر موش‌ها واگذار کرد، طی مدت 75 روز نمایش به فروش 3 میلیارد و 160 میلیون تومانی دست یافت، این در حالی است که ردکارپت عطاران در حال حاضر 20 سینما در کشور در اختیار دارد و با این حال در تهران یک میلیارد و 880 میلیون تومان و در شهرستان یک میلیارد و 280 میلیون تومان به فروش رسیده است.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی هم به فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسید.

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، فروش این فیلم را به طور تفکیکی در روزهای چهارشنبه 18 شهریور 9 میلیون تومان در تهران و پنج‌شنبه 19 شهریور 19 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» با در اختیار داشتن 16 سینما و 44 روز نمایش در تهران 707 میلیون و 300 هزار تومان و در شهرستان 295 میلیون تومان از فروش گیشه را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *