فراخوان مقاله به همایش ملی نقش آذربایجان در انقلاب اسلامی منتشر شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دانشگاه تبریز در راستای تبیین نقش راهبردی و کلیدی آذربایجان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران همایش ملی نقش آذربایجان در انقلاب اسلامی را برگزار می‎کند. محورهای فراخوان مقاله همایش شامل بخش‎های کلیات، بسترها و زمینه‎های تاریخی انقلاب اسلامی در آذربایجان، نقش اقشار مختلف مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی، نقش و عمل‎کرد کانون‎های انقلاب اسلامی در آذربایجان، بازتاب انقلاب اسلامی در هنر، ادبیات و مطبوعات آذربایجان و نقش آذربایجان در بازتاب منطقه‎ای انقلاب اسلامی است.

در این همایش؛ بخش ویژه‎ای به تاریخ شفاهی، خاطرات، اسناد، فیلم، تصاویر و … انقلاب اسلامی در آذربایجان اختصاص یافته که آثار گردآوری شده در این بخش به نام صاحبان آثار و به صورت فاخری منتشر خواهد گردید.

تقویم و پایگاه اینترنتی همایش به شرح ذیل است: مهلت ارسال چکیده مقالات: 15 آبان 1393، مهلت پذیرش چکیده مقالات: 30 آبان 1393، مهلت ارسال اصل مقالات: 15 دی 1393،‌ مشخص شده.

ضمن اینکه زمان برگزاری همایش 26 بهمن 1393 تعیین شده استو علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی همایش: www.ARIR.TABRIZU.AC.IR جهت اطلاع از روند برگزاری اگاه شوند.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *