رئیس جامعة المرتضی تبیین کرد :وضعیت کنونی تبلیغ بین الملل

zadhoosh1

به گزارش روابط عمومی جامعة المرتضی علیه السلام،حجت الاسلام زادهوش ریاست این مرکز در مصاحبه ای به تبیین وضعیت تبلیغ بین الملل در عصر حاضر پرداخت و گفت:

ببینید خارج از کشور لایه‌هاش متفاوت است. خارج از کشوری که الان معمول بین طلبه‌هاست ارتباط با ایرانی‌هاست ولی خوب چیز مهمی نیست.
کل اعزام مبلغ سازمان فرهنگ و ارتباطات در یک فصل تبلیغی 40 نفره بیشتر نیست این 40 نفر هم امثال استاد راشد یزدی و… که بعضیاشون هم مشهور نیستند (البته بزرگوارند آقایون می‌خوام بگم سازکار این  است.) کجا میرن…مثلا میروند فرض بفرمایید تو وین تو مرکز امام علی یک هتل برایشان می‌گیرند یا تو سفارت میگیرند شبها یک منبر سنتی… حالا ممکنه غیر ایرانی‌ها مثل افغانی‌ها هم بیان  عربها هم بیان… بعد هم بر میگردند این هم یک طرح تبلیغی خارج از کشور است که واقعا هست.
ولی این یک در یک میلیونیوم است اونی که تبلیغ خارج از کشور است: یکی مخاطبان مسلمان غیر ایرانی اعم از شیعه و سنی و از آن مهمتر وسیع‌تر بالاتر مخاطبان غیر مسلمان است که از بین ماها شاید به اندازه تعداد انگشتان دست بیشتر کسی نباشه از بین کل حوزه‌های علمیه ما که کسی این نوع تبلیغ را انجام بدهد«برای مخاطب غیر مسلمان»

حاج شیخ مهدی کثیری از فضلای قم که ایشان عضو هیئت علمی یکی از دانشگاههای معتبر اتریشند معمم و مقید هست لباس بپوشد و قیافه خیلی آخوندی قشنگ، زبان فول، چی تدریس میکند؟ الهیات مسیحی برای کاردینال‌ها کشیش‌ها، بهش گفتم چی میگی برای این‌ها گفت: چیزی برایشان میگویم که بعد از تمام شدن ترم به عقایدشان شک کنن… گفت چقدر با من مخالفت کردند و سنگ اندازی و امتحانات سخت که من نرسم به این رتبه ولی رسیدم … الان استادتمام‌اند ما از اینها شاید پنج تا نداشته باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *