دیدار معاون علمی – فرهنگی مجمع جهانی اهل البیت علیهم السلام از موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام

حجت الاسلام و المسلمین دکتر فرمانیان معاون علمی–فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام ضمن حضور در موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام و دیدار با حجت الاسلام  و المسلمین مشکی ریاست این موسسه با فعالیت‌ها، برنامه‌ها و ظرفیت‌های مجموعه المرتضی علیه السلام آشنا گردید.

در این دیدار که حجج اسلام آقایان آل ایوب، معدنی پور و توانا مدیران کل معاونت علمی–فرهنگی مجمع، دکتر فرمانیان را همراهی می‌نمودند، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام معاونت علمی فرهنگی مجمع اهل بیت علیهم السلام را نیز بیان و راه‌های همکاری دو مجموعه المرتضی علیه السلام و مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین مشکی ریاست موسسه المرتضی علیه السلام نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌های موسسه و فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های گذشته ارائه نمود و مقرر گردید جهت اجرایی شدن پروژه‌هایی که بصورت مشترک توسط دو مجموعه قابل اجراء می‌باشد، برنامه‌ای عملیاتی و اجرایی ارائه گردد.

در این دیدار حجج اسلام آقایان داودی و رمضانی از مجموعه المرتضی علیه السلام نیز نکاتی را در خصوص زمینههای تعامل دو مجموعه بیان داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *