بررسی زمینه‌های همکاری گروه رسانه‌ای بی‌کران با موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام

 

طی نشستی که با حضور آقای صادقی مدیر گروه رسانه‌ای و آقایان شریفی و صالحی از دست اندرکاران گروه رسانه‌ای بی کران در موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام برگزار گردید، زمینه‌های همکاری در مجموعه جهت گسترش فعالیت‌های مجازی و رسانه‌ای جهت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که حجج اسلام و المسلمین مشکی ریاست، داودی مدیر و محمدی مسئول واحد پژوهش موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام حضور داشتند مسئولان گروه رسانه‌ای بی‌کران به بیان برنامه‌های و توانمندی‌های مجموعه خود پرداختند و آمادگی خود را جهت همکاری با موسسه المرتضی علیه السلام اعلام داشتند.

ریاست و مدیران مجموعه المرتضی علیه السلام نیز ضمن استقبال از همکاری با گروه رسانه‌ای بی‌کران و برنامه‌های پیشنهادی، آمادگی خود را برای برنامه‌ریزی جهت گسترش معارف اهل بیت علیهم السلام و مذهب تشیع در فضای مجازی و با استفاده از ابزار رسانه‌ای در مناطقی که موسسه المرتضی علیه السلام فعال می‌باشد، اعلام داشتند.

بر اساس توافقاتی که در این جلسه صورت گرفت مقرر گردید به یاری خداوند متعال و مدد اهل بیت علیهم السلام همکاری دو مجموعه در حوزه‌های فضای مجازی و رسانه در راستای نشر معارف دین مبین اسلام و مذهب تشیع گسترش یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *