دولت به کارهای اجرایی بپردازد نه نظریه پردازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش هادیان سعادت با محوریت حلقه های صالحین بسیج طلاب ویژه مدیران و اساتید ظهر امروز 20 شهریور در مرکز آموزشی شهید مطهری(ره) برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در این همایش طی سخنانی به بیان وضعیت شرایط کنونی جهان اسلام پرداخت و گفت: دشمن در شرایط کنونی روی اصلی ترین نقطه که همان موضوع ولایت فقیه است، دست گذاشته است.

 

وی با بیان این که حاکمیت ولی فقیه، حاکمیت شخص نیست، تصریح کرد: حاکمیت ولی فقیه در واقع حاکمیت فقه است و همان حکمی که ولایت فقیه می دهد خودش هم از این حکم مستثنی نیست و باید انجام دهد و در واقع ولی فقیه حاکمیت فقه را عملی می کند.

 

حجت الاسلام طیبی فر با بیان این که دشمن در این نقطه شروع به سمپاشی کرده است، اظهار داشت: دشمن این نقطه را هدف قرار داده است چرا که اگر این نقطه مرکزی زده شود، دشمن به خواسته های دیگرش نیز دست می یابد و در واقع آن چیزی هم که اجازه نمی دهد قطار انقلاب از روی ریل خارج شود همین نکته است.

 

فرمانده تیپ امام صادق(ع) گفت: ولی فقیه لوکوموتیو ران انقلاب است اما این قطار واگن و کوپه دارد و هر کوپه ای مسؤول خودش را دارد اما لوکوموتیوران همه دغدغه اش این است که قطار از ریل خارج نشود.

 

دست کاری نرم افزار انقلاب، هدف دشمن

 

وی با بیان این که مشکلات دیگری که در واگن های قطار اتفاق می افتد مسؤولش قوه مجریه، مقننه و قوه قضائیه است، تصریح کرد: در واقع دشمن می خواهد ذهن ها را جهت دهی کند تا مردم با مشکلات حاشیه ای روبه رو شوند اگر چه دلیل پدید آمدن مشکلات نیز عدم توجه به نظریات لوکوموتیوران است.

 

وی با بیان این که قوه مجریه، اجرا کننده است و نظریه پرداز نیست، تصریح کرد: اما در شرایط کنونی این قوه خودش نظریه پردازی می کند و یا به بهانه های واهی به دنبال تفسیر قانون اساسی هستند و حال این که تفسیر قانون اساسی در خود قانون اساسی است.

 

حجت الاسلام طیبی فر افزود: خیلی ها به دنبال دست کاری نرم افزار انقلاب هستند، بدبن معنا که می خواهند لوکوموتیوران را از رانندگی بیندازند اما غافل از این موضوع هستند که تا زمانی که مردم با ولایت همبستگی دارند این کار غیر ممکن است.

 

وی با بیان این که دشمن همه تلاشش این است که مردم را از ولایت جداکند، تصریح کرد: در واقع وقتی مردم از ولایت جدا شدند همان اتفاقی می افتد که در زمان حضرت علی(ع) افتاد و ما در حلقه های صالحین به دنبال این هستیم که سربازانی در این حلقه ها برای حفاظت از نرم افزار انقلاب تربیت شوند.

 

وی درادامه به بیان وظایف حلقه های صالحین پرداخت و اظهار داشت: در واقع وظایف این حلقه ها این است که شما باید مواظب باشید که نرم افزار انقلاب بهم نخورد و شناسایی این افراد نیز وظیفه همین حلقه های صالحین است.

 

وی افزود: تلاش حلقه های صالحین باید این باشد که لوکوموتیوران در جایگاه خودش باشد و باید در این حلقه ها سرباز تراز انقلاب اسلامی تربیت شود./934/پ202/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *