داعش نوزاد پلید آمریکا است/سیاست دوگانه غربی ها برای مبارزه با داعش خنده دار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز، درخطبه نماز جمعه اهواز، داعش را نوزاد پلید آمریکا و کشور غربی دانست و بیان داشت: حمایت آمریکا از فتنه پراکنی این گروه در کشور های اسلامی و ریختن خون بی گناهان، ما را به یاد حمایت های ننگین آن ها از گروهک تروریستی منافقین و فعالیت های خرابکارانه آن در جمهوری اسلامی ایران می اندازد.

وی گفت: خوش خدمتی های گرو هک های تروریستی و تکفیری برای آمریکا و کشور های غربی برای همه روشن شده و این نشان دهنده سوء استفاده غربی ها از این کوردلان برای دست یابی به اهداف خود و برهم زدن وحدت، امنیت و آرامش منطقه و جهان اسلام است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به نقش کشورهای غربی در ایجاد گروهای تکفیری و تروریستی، اظهارداشت: سیاست های دوگانه و تحرکات نمایشی برای مبازه با داعش از سوی غربی خنده دار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، صلاحیت غربی ها و برخی کشورهای پشتیبان تروریست ها برای مبارزه با گروه های تکفیری را غیر قابل قبول توصیف و عنوان کرد: خط زدن نام گروهک تروریستی از فهرست سیاه برای مردم جهان نشان داد که پشت پرده جنایت های خونین این گروه ها در کشورهای اسلامی  چه کسی است.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به تشکیل دولت و مجلس و انتخاب رییس جمهور عراق و آرام شدن اوضاع سیاسی در این کشور با وجود توطئه های آمریکا و اسرائیل جنایتکار را حائز اهمیت خواند و افزود: ثبات کشور عراق از برکت مرجعیت شیعه در عراق است و چنانچه اطلاعیه ها، بیانات و حمایت های مرجعیت حوزه نجف از دولت عراق نبود کشور عراق موفق به تشکیل دولت و مجلس نمی شد.

وی افزود: تلاش فتنه گران برای برهم زدن وحدت سیاسی عراق شکست خورده و این وحدت مدیون مرجعیت است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تلاش های بی نتیجه دشمنان اسلام برای صدمه زدن به ارزش‎های عقیدتی جمهوری اسلامی ایران، رسوایی را سرانجام این تلاش های پوچ دانست و ابرازداشت: حمایت های مالی، سیاسی و نظامی به گروه های تکفیری چیزی جز شکست و ننگ برای این گروه ها و پشتیبانان آن ها به دنبال نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه افزود: همراهی کشورهایی همچون عربستان که به ظاهر شعار اسلام را سر می دهند مایه شرمساری کشورهای اسلامی است و امروز مسلمانان از نقش این کشورها در برهم زدن وحدت امت اسلام آگاه شدند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه های علمیه و نزدیک شدن به آغاز فعالیت های علمی مدارس و دانشگاه ها، گفت: تأسیس حوزه علمیه قم به دست آیت الله عبدالکریم حائری یزدی فضیلت بزرگی بود که حرکت دین کشور را سرعت بخشید و کسانی که در عرصه های گوناگون علمی مشغول هستند باید قدر این حرکت دینی را بدانند.

پرچم اسلام در دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اهمیت وجود رهبری برای جامعه اسلامی گفت: امروزه پرچم اسلام در دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: تنها کشوری که در جهان اسلام شعارش با عملش یکی بوده، نظام جمهوری اسلامی ایران است و کشورهای اسلامی به خوبی اهمیت نقش مثبت و مهم ایران در منطقه  و جهان اسلام را درک کرده اند و این به برکت وجود رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده عمل به دستورات قرآن را از نعمت های بی شمار خداوند عنوان کرد و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران پیروی از دستورات مقدس قرآن را وظیفه مهم خود قرار داده است.

امام جمعه موقت اهواز در پایان با اشاره به اهمیت فریضه حج، انجام این رکن اسلامی را سبب همدلی مسلمانان دانست و گفت: حج جشنواره بخشش، پاکی و همدلی است./9452/پ203/ب2

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *