حوزه های علمیه بهترین کانون ترویج سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ربیع فلاح، استاندار مازندران و جمعی از مدیران استان با حجت الاسلام ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه دیدار کردند.

 

استاندار مازندران در این دیدار از حوزه های علمیه به عنوان بهترین کانون برای ترویج آموزه های اخلاقی و آموزش سبک زندگی یاد کرد و گفت: حوزه های علمیه به عنوان مرکز علمی و دینی  یکی از جایگاه‌های مهم تولید علوم و معارف اسلامی در جامعه هستند.

 

استاندار مازندران  از زحمات مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه برای ارائه خدمت به طلاب تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: باید این اقدامات زودتر شروع می شد و قشر گرانقدر روحانی از این خدمات بهره مند می شدند.

 

وی حفظ جایگاه عظیم روحانیت را بسیار مهم خواند و گفت: حوزه های علمیه و روحانیت در جهت ارتقای فرهنگ و توسعه فرهنگی نقشی مهمی دارند و جایگاه و اقتدار امروز ایران اسلامی نیز با محوریت روحانیت و ولایت فقیه محقق شده است.

 

استاندار مازندران افزود: حوزه‌های علمیه می‌توانند با تولید و توسعه علوم انسانی، نقش تعیین کننده ای در رشد و پیشرفت کشور ایفا کنند که باید به این امور ارزنده توجه شود.

 

وی ارتباط حوزه های علمیه و علما با دولت یازدهم را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امروز رییس جمهور به عنوان یک شخصیت روحانی و فرهیخته ارتباط بسیار مناسبی با علما و حوزه های علمیه دارد و این می تواند زمینه ارتباط بهتر و بیشتر این مراکز را با دولت مهیا کند.

 

در این دیدار حجت الاسلام ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور گزارش مشروحی از فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه به طلاب، روحانیان و خانواده های آنان ارائه نموده و برنامه های این مرکز را تشریح کرد./950/پ203/ب1

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *