جلد سی و سوم تفسیر «تسنیم» منتشر شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مرکز نشر بین‌المللی اسراء جلد سی‌ و سوم تفسیر «تسنیم» اثر ارزشمند آیت‌الله جوادی آملی را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

این جلد از کتاب تسنیم» به تفسیر سوره مبارکه «انفال» از آیه 64 تا آخر و سوره مبارکه «توبه» از ابتدا تا آیه 38 اختصاص دارد.

 

 

جلد سی ‌و سوم تفسیر «تسنیم» به موضوعاتی نظیر «اعلان برائت از مشرکان»، «تأثیر فضای نزول بر معارف سوره»، «تفاوت عنوان نبی و رسول»، «راز شهادت‌طلبی مؤمنان و مقاومت مشرکان»، «کمی یاران امیرالمؤمنین (ع)»، «گونه‌های معیت‌ الهی»، «ویژگی‌های مومن و کافر جنگجو»، «راز کاربرد عزت و حکمت»، «چیستی و چرایی عذاب بزرگ»، «فدیه‌گیری در برابر اسیران»، «جهاد با مال و جان»، «ممنوعیت برقراری پیوند ولایی با کافران»، «برتری مهاجران بر انصار»، «چرایی ننوشتن گناه حاجی در چهار ماه»، «تقوای سیاسی در رعایت عهد» و «بحث‌های قرآنی، فلسفی، عرفانی و روایی»، پرداخته است.

این شماره از کتاب «تسنیم» در 668 صفحه و در 3 هزار نسخه  نسخه با قیمت 21000 تومان منتشر شده است که علاقه‌مندان جهت تهیه این اثر می‌توانند با شماره تلفن‌های 7-37765356 025 تماس حاصل کنند یا به وب‌سایت Nashresra.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *