تحصیل 60 طلبه خواهر در حوزه علمیه نطنز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، زینب زارعی مدیر حوزه علمیه خواهران نطنز امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به آغاز به کار سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه شهرستان نطنز، گفت: تعداد طلاب خواهر در مدارس این شهرستان 60 نفر است که این رقم در سال آینده افزایش خواهد داشت.

 

وی با اشاره به این که از امروز سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه خواهران نطنز با حضور طلاب خواهر شروع به کار کرده است ابراز داشت: آخرین سطح تحصیلی در این حوزه مقطع 2 است که در آینده این سطح افزایش می یابد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران نطنز پیرامون ارزش مدرک ارائه شده در این مرکز تصریح کرد: مدرک تحصیلی ارائه شده در این مرکز برابر با مدرک کارشناسی است.

 

وی در ادامه افزود: افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را داشته باشند می‌توانند با این مدرک در مقاطع بالاتر نیز ادامه تحصیل دهند.

 

زارعی همچنین درباره درس‌هائی که برای طلاب تدریس می‌شود، بیان کرد: فقه، فلسفه، ادبیات عرب، اصول، تجوید، روخوانی و روان خوانی قرآن از دروسی است که طلاب در مقطع 2 باید پشت سر بگذارند.

 

وی خاطرنشان کرد: سال تحصیلی جدید از امروز آغاز شده و تا اواخر خرداد ماه سال آینده ادامه دارد که در خرداد ماه آزمون‌های دروس برگزار می‌شود./939/پ203/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *