بیش از 100 طلبه در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد مشغول تحصیل هستند

حجت الاسلام محمد سوری، مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که در سال تحصیلی جاری، 33 طلبه نو ورود در این مدرسه نام نویسی کرده اند، بیان داشت: تعداد طلاب مدرسه علمیه رضویه خرم آباد 105 نفر است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های اختبار و تثبیت در این مدرسه علمیه عنوان داشت: با حضور 41 نفر از جوانان لرستانی در این دوره آموزشی، 33 نفر موفق به گذراندن دوره اختبار و تثبیت شدند.

حجت الاسلام سوری بیان داشت: دوره های آموزشی اختبار و تثبیت ویژه طلاب مدارس علمیه صادقیه، رضویه و سفیران هدایت در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد برگزار شد.

وی با بیان این که شرکت کنندگان در  دوره آموزشی اختبار و تثبیت 110 نفر بودند، یادآور شد: از این تعداد شرکت کننده، 95 نفر جذب مدارس علمیه رضویه، صادقیه و سفیران هدایت شدند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد در ادامه با اشاره به این که طلاب مدرسه علمیه رضویه خرم آباد بومی و غیر بومی هستند، افزود: طلاب در این مدرسه علمیه سطح یک را می گذرانند.

حجت الاسلام سوری با بیان این که مدرسه رضویه خرم آباد از مدارس جامع استانی است، خاطرنشان کرد: با پی گیری های صورت گرفته در آینده ای نزدیک طلاب سطح دو را نیز در این مدرسه خواهند گذراند.

وی در ادامه تصریح کرد: طلاب مدرسه رضویه خرم آباد پس از گذراندن سطح یک برای ادامه تحصیل در سطح سه، به مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد منتقل می شوند./9459/ت303/ب2

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *