برگزاری 15 روزه جشنواره فیلم مقاومت در 31 استان

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا عاقل‌زاده مدیر امور استان‌های جشنواره درباره زمان‌بندی برگزاری این رویداد در استان‌های مختلف بیان کرد: اجرای برنامه‌های جشنواره از اول تا 15 مهرماه به تناوب انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: معمولا روال اینگونه است که برنامه‌های سطح شهر، توسط سازمان بسیج هنرمندان برنامه‌ریزی و از اول تا هفتم مهرماه برگزار می‌شود. همچنین حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی به دلیل آنکه در روزهای اول مهر درگیر آماده‌سازی فضای آموزشی هستند، برنامه‌های خود را از هفتم تا پانزدهم مهرماه برنامه‌ریزی می‌کنند.

مدیر امور استان‌های جشنواره فیلم مقاومت همچنین با ابراز امیدواری از اینکه مسئولان استانی بتوانند برنامه‌های خود را منظم و آنطور که اعلام کرده‌اند، برگزار کنند گفت: ما 14 باکس از فیلم‌های جشنواره را در اختیار میزبانان استانی قرار داده‌ایم تا آن‌ها به انتخاب خود، بتوانند فیلم‌های موردنظرشان را برای مخاطبان به نمایش بگذارند اما طبیعی است که به دلیل زمان کوتاه نمایش‌های استانی، اکران تمامی فیلم‌ها ممکن نیست.

علیرضا عاقل‌زاده توضیح داد: مسئولان هر استان، جشنواره را در سه یا چهار روز برگزار می‌کنند و می‌توانند حداقل روزی دو و حداکثر سه سانس نمایش فیلم داشته باشند. همچنین هر استان بر اساس تصمیم‌گیری مسئولانش، رأسا مهمان‌هایی را در زمان برگزاری دعوت خواهد کرد.

وی همچنین بیان آماری از تعداد شهرهایی که افتتاحیه و اختتامیه مجزا برای این دوره از جشنواره فیلم مقاومت برگزار می‌کنند را به روزهای آتی موکول کرد.

بر اساس اعلام امور استان‎های جشنواره فیلم مقاومت و بر اساس بررسی نتایج گزارش‌های ناظرین از توانمندی‌های استان‌ها، تعداد نقاط میزبان این رویداد بزرگ به 1600 نقطه در 31 استان کشور افزایش یافته است.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین ‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

شما می توانید اخبار کامل جشنواره را درسایت http://moqavematfilmfest.ir/ مشاهده نمایید.

انتهای پیام/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *