افتتاحیه پنجمین دوره آموزشی جامعة المرتضی با حضور آیت الله العظمی مظاهری

IMAGE635154689380468750

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل جامعة المرتضی علیه‌السلام،پنجمین دوره آموزشی تربیت مبلغ و تبلیغ بین الملل جامعة المرتضی علیه السلام با حضور مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مظاهری برگزار شد.

آیین افتتاحیه پنجمین دوره  آموزشی جامعه المرتضی با حضور آیت حضرت آیت الله العظمی مظاهری، اساتید و دانش دپژوهان این نهاد حوزوی برگزار شد.

دراین مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین زادهوش ریاست محترم جامعه المرتضی علیه السلام  گزارشی از فعالیت های مرکز  را در محضر آیت الله العظمی مظاهری ارائه دادند.

سپس آیت الله العظمی مظاهری ضمن قدردانی از فعالیت های جامعه المرتضی علیه السلام پیرامون اهمیت  فعالیت در عرصه بین الملل فرمودند:

کار شما خیلی مهم است و باید از سال اول شروع شده باشد ،استاد بزرگوار ما آقای بروجردی خیلی به این کارها علاقه داشتند، ایشا از دو فعالیت در عرصه بین الملل بسیار خوشحال بودند به نحوی که چندین مرتبه در منبر به تناسب افتخار کردند و برای ایشان اهمیت فوق العاده ای داشت.

یکی قضیه دارالتقریب و رفتن یکی از بزرگان به مصر که نتیجه داشت و آیت الله العظمی بروجردی بسیار خوشحال بودند و دیگری قضیه هامبورگ که آن مسجد را ساختند که اول آقای محققی را فرستادند،بعد هم آقای دکتر بهشتی قبول کردند بروند آنجا و هم انصافا خیلی کار کردند.

ایشان در ادامه فرمودند :مسلما علت خوشحالی  آیت الله العظمی بروجردی این بود که اگر می توانستم این قضیه را خیلی ترویج می کردم.

حضرت آیت الله العظمی مظاهری در جمع دانش پژوهان جامعه المرتضی به وظیفه مهم این مرکز که صدور انقلاب و اسلام ناب محمدی و مذهب تشیع است اشاره کردند و فرمودند:

وقتی که نظام آمد ما خیلی خوشحال بودیم از صدور انقلاب  که این صدور انقلاب یعنی کار شما که اهمیت دارد،سال اول کار شما به نام صدور انقلاب و صدور تشیع  آغاز نشد ، تا حال  به فکر افتادند،من خیلی به بزرگان گفتم که این کار خیلی کار مقدسی است و همه باید ترویج کنید تا این کار مقدس را برساند به جایی که جامعه المرتضی مبلغین فراوانی در جهان داشته باشد و این به معنای صدور انقلاب است.

معظم له در ادامه به فعالیت همه جانبه دشمنان و استکبار جهای اشاره  کردند و  فرمودند: دشمن فهمیده است  که تشیع و نظام جمهوری اسلامی تاثیر بسیاری زیادی دارد و به همین جهت در حال حاضر بیش از هزار رسانه علیه تشیع و نظام شبانه روزی دارند و با بودجه های میلیاردی در حال فعالیت هستند.

ایشان در خاتمه با بیان مصادیق افراد موفقی مانند آقای محققی و دکتر بهشتی در آلمان و فعالیت در دارالتقریب اذعان داشتند که مسلما نتیجه کار شما با توفیقات الهی موفقیت در عرصه تبلیغ بین الملل خواهد بود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *