وجود رهبر انقلاب مایه افتخار جهان اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در همایش شکرانه سلامتی رهبرمعظم انقلاب در مسجد سید اصفهان گفت: پس از این که پزشکان خبر سلامتی رهبر اتقلاب را اعلام کردند موجی از خوشحالی در بین مردم به راه افتاد و نگرانی ها برطرف شد.

وی با بیان این که ساده زیستی و زندگی بی آلایش رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره زبانزد خاص و عام بوده است تصریح کرد: وجود چنین رهبری برای جهان اسلام و ملت ایران مایه افتخار است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با اشاره به  این که سلامتی کامل رهبر انقلاب مسجل شده است ابراز داشت: با وجود سلامتی کامل معظم له، در گوشه و کنار بلاد اسلامی جلساتی برای شفای ایشان برپا می شود.

آیت الله مهدوی با قرائت حدیث شریف کساء برای شفای همه مریضان اسلام بالاخص شفای کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از دعاهای خاص ما در این ساعت استمرار مدیریت و رهبری امام خامنه ای بر بلاد اسلامی و عزت روز افزون برای مسؤولان نظام است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری همچنین خواری و ذلت روزافزون دشمنان اسلام از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیسم را آرزوی مسلمانان جهان دانست و خاطر نشان کرد: همانطور که همه ما در دوره‌های مختلف از جمله در غزه شکست و خواری صهیونیسم و دیگر دشمنان را شاهد بودیم امیدواریم ذلت و نابودی آن‌ها روزافزون شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که آخرین آرزوی همه ما ظهور حضرت ولی عصر است ابراز داشت: امیدواریم انقلاب اسلامی ما با سلامتی رهبر معظم انقلاب به ظهور حضرت ولی عصر(عج) منتهی شود و روزی را شاهد باشیم که نام آن حضرت با ظهورشان در کل دنیا طنین انداز و جهان پر از عدالت شود./939/202/ع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *