نماینده ولی فقیه در لرستان از رهبر معظم انقلاب عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری رسا در خرم آباد، به ‌نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، عصر دوشنبه با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب، از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و برای بهبود و سلامتی و افزایش توفیقات ایشان دعا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی در ملاقات با رهبر معظم انقلاب ضمن عیادت، آرزوی طول عمر، بهبود و سلامتی برای ایشان کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این راستا افزود: در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای، سلام و دعای مردم لرستان را خدمت رهبر معظم انقلاب عرض کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه بیان داشت: در این دیدار از ارسال پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در راستای درگذشت والده مکرمه تشکر کردیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: بیماری رهبر معظم انقلاب برای ما سنگین‌تر از فوت والده بوده است.

وی یادآور شد: در این دیدار همچنین مراتب دعای خیر مردم لرستان برای بهبود رهبر معظم انقلاب و برگزاری مراسم‌های شکرگذاری برای سلامتی ایشان به اطلاع حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رسانده شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار با تشکر از مردم لرستان در راستای دعا آنان به درگاه الهی، خواستند سلام ایشان را به مردم شجاع، غیور و مؤمن استان ابلاغ کنم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با بیان این که وضعیت عمومی مقام معظم رهبری  بسیار خوب است، با اظهار خرسندی از سلامتی و نشاط جسمی و روحی رهبر معظم انقلاب، بهبودی کامل ایشان را از خداوند متعال مسألت کرد./9459/پ203/ج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *