م.مؤید: از امروز قادر به تکلم هستم/ عمق بیماری شنبه مشخص می‌شود

محمدحسین مهدوی‌ سعیدی مشهور به «م.مؤید» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون روند درمان خود اظهار داشت: عصر سه شنبه از ناحیه زبان تحت عمل جراحی قرار گرفتم و بخشی از زیر زبان برای آزمایش در اختیار پاتولوژی قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای مشخص شدن عمق بیماری باید تا شنبه منتظر پاسخ آزمایش بود که مشخص شود تمام این بخش برداشته می‌شود یا اینکه بیماری عمیق نیست.

این شاعر که به تازگی قادر به تکلم شده چرا که این جراحی در بخش زبان او صورت پذیرفته در پاسخ به اینکه تا چه زمانی در بیمارستان بستری خواهید بود، عنوان کرد: روز شنبه با مشخص شدن نتیجه آزمایش پزشکان تشخیص می‌دهند که روند درمان باید چگونه صورت گیرد.

به گزارش فارس، محمدحسین مهدوی‌ سعیدی مشهور به «م.مؤید» اواخر هفته جاری بر اثر بیماری در بیمارستان مسیح دانشوری تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی متولد 1322 در نجف اشرف است و از شاعران مدرن و موج نو به حساب می آید. شعرهای او از دهه 40 در مجلات ادبی به چاپ رسیده است.

به تازگی بزرگداشت این شاعر ساکن لاهیجان در جشنواره شعر رضوی در سیرجان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، از جمله آثار وی می‌توان به ، «مگر با لبخنده‌ ماه» در سال 1373 از سوی نشر محراب اندیشه، «گلی اما آفتابگردان» 1380 «تو کجاست؟»، «سیماب‌های سیمین»، «پروانه‌ بی‌خویشیِ من»، «نرگسِ هنوز»، «بی‌خوانشِ پرندگان» و… اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *