مصاحبه حجت الاسلام داودی (مدیریت جامعه المرتضی) با خبرگزاری رسا

 

Untitled-1حجت‌الاسلام حجت‌الله داودی، مدیر جامعه المرتضی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت:

جامعة المرتضی(ع) از بین برادران طلبه واجد شرایط در رشته های زبان انگلیسی، اسپانیایی سواحلی و روسی دانش پژوه می پذیرد. وی با بیان این که آزمون ورودی این مرکز با حضور 270 نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، 18 خرداد ماه برگزار شد، افزود: مرحله دوم آزمون ورودی به جامعه المرتضی هجدهم مرداد ماه با حضور پذیرفته شدگان مرحله کتبی آغاز شد و تا 28 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام داودی از قبول 125 داوطلب در مرحله نخست آزمون ورودی این مرکز خبر داد و گفت: از این تعداد در رشته زبان انگلیسی 30 نفر، اسپانیایی سواحلی 54 نفر، چینی 17 نفر و روسی 24 نفر قبول شدند. وی ادامه داد: نتایج آزمون شفاهی از 28 مرداد ماه به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی https://murtaza.ir/ اعلام می شود و داوطلبان می توانند با داشتن کد ملی و شناسه عبور از نتایج آزمون مطلع شوند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: داوطلبانی که در این آزمون موفق به کسب امتیاز لازم شوند، پس از شرکت در یک ترم تحصیلی و قبولی در آن، به عنوان دانش پژوه رسمی جامعه المرتضی علیه السلام پذیرفته خواهند شد. وی ادامه داد: مفاد آزمون شفاهی مباحث کلی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و دینی است و داوطلبان در گروه های مختلف انگلیسی، روسی، چینی و اسپانیایی در این آزمون حضور خواهند یافت.

مدیر جامعه المرتضی افزود: پذیرفته شدگان در آزمون شفاهی برای شرکت در اردوی آموزشی نیز دعوت خواهند شد و با مطالب تکمیلی برای ورود به این مرکز تبلیغ بین المللی آشنا خواهند شد. وی با بیان این که جامعة المرتضی(ع)مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت زبان آموزی برای طلاب و تبلیغ در عرصه بین الملل از بین برادران طلبه واجد شرایط مطابق ضوابط دانش پژوه می پذیرد، اظهار داشت: آزمون شفاهی این مرکز از امروز آغاز شد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام داودی از پذیرش حدود هفتاد درصد داوطلبان در آزمون شفاهی خبر داد و افزود: ازمزایای شرکت در این دوره می توان به برخورداری از اساتید مجرب،اعطای فرصت مطالعاتی به نفرات برتر دوره ها،حمایت و پشتیبانی در امر تبلیغ بین الملل، برخورداری از کمک هزینه تحصیلی، استفاده از بهترین روش های فراگیری زبان با برخورداری از انواع لوازم کمک آموزشی اشاره کرد.

وی تعهد به عدم اشتغال همزمان در سایر مراکز،تسلط به زبان انگلیسی در حد مکالمه پیشرفته،دارا بودن مدرک سطح2حوزه یا بالاتر،موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری ،اشتغال به دروس حوزوی، تابعیت ایرانی وحداکثر سن35سال را از شرایط نام نویسی در این دوره ها برشمرد.

گفتنی است، جامعه المرتضی مرکز تبلیغ بین المللی است که به صورت مردم نهاد و با حمایت معنوی حوزه علمیه فعالیت می کند و فعالیت عمده آن تربیت مبلغان توانمند و آشنا به زبان های مختلف برای تبلیغ در کشورهای گوناگون است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *