مبارزه با وهابیت از مأموریت‌های اساسی جامعه المرتضی است

33

به گزارش روابط عمومی جامعة المرتضی علیه السلام ،رئیس این مرکز گفت: این مرکز علمی در کنار هدف اصلی خود مأموریت مقابله با فرقه وهابیت را به عنوان یکی از مأموریت‌های اساسی خود تعریف کرده است.

حجت الاسلام احمد زادهوش شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه دوره‌های آموزشی جامعه المرتضی که با حضور آیت الله مقتدایی در این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: جامعه المرتضی حدود 4 سال است که کار خود را آغاز کرده و روز به روز در مسیر خود شکوفا‌تر شده است.

وی گفت: در سند چشم اندازی که برای این مرکز طراحی کرده‌ایم مخاطب و اولویت اصلی در انتخاب مخاطب را غیرمسلمانان قرار داده‌ایم و علت این انتخاب آن است که معمولا مبلغان، شبکه‌های ماهواره‌ای و مراکز اسلامی تبلیغ خود را معطوف به مخاطبان مسلمان کرده‌اند و کمتر کسی به طور تخصصی برای غیرمسلمانان تبلیغ می‌کند.

رئیس جامعه المرتضی با بیان اینکه دنیای اسلام و جهان بشریت مواجه با فرقه وهابیت است، افزود: جامعه المرتضی در کنار هدف اصلی خود مأموریت مقابله با این فرقه را به عنوان یکی از مأموریت‌های اساسی خود تعریف کرده است.

نباید در تبلیغ دین کوتاهی کرد

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: یک دین الهی و دینی که ادعای جهانی شدن دارد اگر جهانی عمل نکند از بین می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر فرجام فرد گفت: در مذهب تشیع ما منتظر هستیم تا منجی عالم بشریت ظهور کند و اسلام را به جهانیان عرضه کند و این اعتقاد یک اعتقاد سنگین است.

وی تصریح کرد: مسیحیت 27 میلیارد دلار در سال را فقط هزینه تبلیغ در خارج از کشور می‌کند و این با فعالیت‌ها و هزینه‌هایی که ما انجام می‌کنیم بسیار فاصله دارد و آنها در این مورد بیشتر هزینه می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه درس خواندن تنها کافی نیست، افزود: کم کاری و کوتاهی در تبلیغ دین درست نیست و باید به تبلیغ پرداخت و اگر داعش امروز جولان می‌دهد به دلیل کوتاهی ما است.

حجت الاسلام فرجام فرد گفت: مردم در سراسر دنیا تشنه اهل بیت ومعارف دین هستند و باید مبلغان به آنها کمک کنند و اگر به کار تبلیغ نپردازیم خلاف عقل انجام داده‌ایم.

رونمایی از پایگاه اینترنتی “بای اسلام”

در پایان مراسم از افرادی که در دوره تربیت مبلغ تحصیل کرده‌اند با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد و نیز از پایگاه اینترنتی “بای اسلام” رونمایی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *