فراموش کردن یاد شهدا خطایی نابخشودنی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه های نماز جمعه این هفته که در میدان امام برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، گفت: دولتمردان به یاد داشته باشند که برای رسیدن به این جایگاه بسیاری از جوانان وطن از جان خود گذشته اند و به شهادت رسیده اند تا این افراد به مسؤولیت برسند.

 

وی طرفداری های باندی و قبیله ای را عاملی برای فراموش کردن این حقیقت دانست و گفت: فراموش کردن این که ما مدیون خون شهداییم خطایی نابخشودنی است.

 

امام جمعه موقت اصفهان همچنین در بخشی از سخنان خود به جنایات گروه تروریستی داعش اشاره کرد و افزود: این مزدوران امروز با حمایت کشورهایی نظیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ارزش های اسلامی مبارزه می کنند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای مبارزه با اسلام افزود: امروز دشمنان اصلی اسلام، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به پیش رو بودن روز کارمند اظهار کرد: کارمندان به یاد داشته باشند که حقوق آنان از جیب مردم این مملکت تامین می شود.

 

حجت الاسلام میردامادی با انتقاد از رفتار برخی کارمندان ادارات با ارباب رجوع گفت: برخی از کارمندان برای انجام کار مردم رشوه می گیرند.

 

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه تصریح کرد: در آیین اسلام طبیب و روحانی نباید برای طبابت و گفتن احکام دینی از مردم دستمزد دریافت کنند.

 

وی با تأکید بر این نکته که طبیبان و روحانیان هم مانند دیگر اقشار برای گذارندن زندگی به درآمد احتیاج دارند، خاطر نشان کرد: متأسفانه در برخی موارد دیده شده که پزشکان به مردم در دریافت هزینه طبابت خود ظلم می کنند./939/پ202/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *