صهیونیست‌ها بزرگ‌ترین جنایتکاران جهان هستند

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر اراک با اشاره به گرامیداشت روز جهانی مساجد گفت: صهیونیست‌ها در ویران کردن مساجد و همچنین در ساختن سلاح سابقه طولانی دارند که این نشان از عمق دشمنی آنها با اسلام است.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: امید می‌رود مردم شریف فلسطین باغیرت دینی مسجدالاقصی و نخستین قبله مسلمانان را آزاد کنند. ما منتظر روزی هستیم که در قدس شریف به رهبری رهبر فرزانه انقلاب نماز جمعه اقامه شود.

 

خطیب جمعه اراک به تخریب 200 مسجد در نوار غزه اشاره کرد و گفت: مردم غزه برای ساختن مسجد مشکل‌دارند؛ زمین و هوا و دریا برای آنها از سوی صهیونیست‌ها بسته‌شده و آنها مدت‌ها است که در زندان به سر می‌برند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه صهیونیست‌ها بزرگ‌ترین شیادان، بزرگ‌ترین پیمان‌شکنان عالم و بزرگ‌ترین جنایتکاران تاریخ هستند ادامه داد: اسراییلی‌ها مذاکرات را رها کردند چراکه توطئه‌ای در سر داشتند واین توطئه کشتن رهبران حماس و جهاد اسلامی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل در 35 روز اخیر نتوانست رهبران حماس و جهاد اسلامی را به شهادت برساند در این مدت بیش از 2 هزار نفر از مردم بیگناه غزه را به خاک و خون کشیدند. مذاکرات را عقب انداختند تا فرصتی پیش بیاید و رهبران مقاومت را ترور کنند و دیدیم که سه نفر از فرماندهان عزیز فلسطین به دست این جنایتکاران به شهادت رسیدند.

 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: صهیونیست‌ها مذاکرات را رها کردند تا به فلسطین ضربه بزنند. این‌ها در طول 3 هزار سال گذشته بزرگ‌ترین حقه‌بازان تاریخ بوده و هستند که مسلمانان باید در برابر این جنایتکاران هوشیار باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امروز دیدیم که مردم ولایتمدار اراک با حضور خود در مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) عشق و ارادت خود را به ساحت این امام عزیز به اثبات رساندند.

 

امام‌جمعه اراک اضافه کرد: ما شیعه امام صادق هستیم و باید دستورات امام صادق را مورد عنایت قرار دهیم تا جامعه ما جامعه امام جعفر صادق باشد به گفته وی شریک بودن در غم و شادی مسلمانان دفاع از برادر مسلمان، آیینه بودن برای برادر دینی از مهم‌ترین دستوراتی است که امام صادق (ع) به آن تأکید داشتند.

 

خطیب جمعه اراک همچنین با اشاره به‌روز صنایع دفاعی گفت: روز صنایع دفاعی روز بسیار باارزشی است. ایران اسلامی امروز درزمینهٔ صنایع دفاعی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده که این موفقیت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است.

 

وی همچنین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت گفت: دولت تدبیر و امید باید با توکل بر خدا، شرح صدر و تکیه بر مردم با پرهیز از سیاسی‌کاری به مردم ایران اسلامی خدمت کند./998/د101/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *