شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت صادقانه در نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام  محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر،گفت:مسؤولان باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و در راستای خدمت رسانی به مردم نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گیرند.

 

وی با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو اسوه و یار امام و انقلاب بودند، بیان داشت: حرکت در سیره و روش این شهیدان کلیدی راهبردی برای همه دولتمردان به منظور  احیای حق محرومان، عدالت و خدمت رسانی صادقانه در جامعه است.

 

امام جمعه آمل، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد خدمت صادقانه و کار شبانه‌روزی در جامعه اسلامی هستند که باید از آن ها درس گرفته شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: این دو شهید بزرگوار با سرلوحه قرار دادن اخلاص در عمل نام خود را برای همیشه در زمره خادمان بی ادعای این سرزمین جاودانه کردند و هر جا سخن از خدمت و کار شایسته به میان بیاید نام آنان مطرح باشد. 

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، هفته دولت را فرصت خوبی برای تبیین عملکرد دولتمردان در یک سال گذشته اعلام کرد و افزود: هرچه انسجام، اتحاد و شناخت بیشتری در این هفته بین دستگاه های دولتی حاصل شود بهره برداری بهتری نیز از آن صورت می گیرد.

 

امام جمعه آمل خدمت رسانی را مهم ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیران باید در خدمت مردم باشند.

 

وی با تاکید بر این که حل مشکلات آحاد مردم باید مورد توجه ویژه مدیران باشد، بیان داشت: مدیران باید از فرصت به دست آمده در جهت خدمت خالصانه به مردم بهره گیرند و تمام تلاش خود را برای رفع مسائل و مشکلات مردمی به کار گیرند.  

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که خدمت به مردم افتخاری ارزنده بوده که نصیب ما شده است، بیان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک ارزش است که باید از این فرصت ارزنده در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به نام گذاری سال 93 که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است، گفت: تحقق شعار امسال نیازمند راهبرد صحیح، هدف گذاری مطلوب و فراهم آوردن ابزار و امکانات لازم در سایه برنامه ریزی مسؤولان و فراهم آوردن بستر مشارکت مؤثر مردم است.

 

امام جمعه آمل، تصریح کرد: بهره گیری از رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به عنوان عاملی ارزنده در راستای تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است که باید استفاده از دستورات رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم./1314/ت302/ب1

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *