شبکه‌های ماهواره‌ای در پی نابودی بنیان خانواده‌ها هستند

حجت الاسلام محمد حیدری زاد، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: ازدواج یک سنت حسنه و دینی است که با تأکید پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و قرآن و با کارکرد های دقیق در جامعه مطرح شده است.

 

وی با اشاره به شیوه جنگ نرم از سوی دشمن، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم عواملی از سوی برخی جریان های جهانی بر علیه خانواده است.

 

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: دشمن بعد از شکست در جنگ های تن به تن، جنگ نرم را طراحی کرده است و هدف اصلی آن برهم زدن بنیان خانواده است.

 

وی نابودی بنیان خانواده را هدف اصلی دشمن و از توطئه های فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: دشمن با برنامه ریزی های قبلی جریان های انحرافی را به وجود می آورند و سعی دارند با توطئه های مختلف سن ازدواج را بالا ببرند.

 

امام جمعه نقده، خانواده را یک نهاد مقدس دانست و گفت: دشمن خانواده را نشانه رفته است و می خواهد با جلوگیری از تشکیل خانواده، جوانان ما را به ارضاء خواسته های خود مشغول کند.

 

وی تصریح کرد: دشمن بعد از بالا بردن سن ازدواج و جلوگیری از تشکیل خانواده به مرحله بعدی که از هم پاشیدن خانواده های پایدار است، اقدام می کند.

 

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی افزود: امروزه شبکه های اجتماعی و ماهواره ای در راستای ترویج این بحث هستند که نهایت هدف آن ها ار بین بردن بنیان های محکم و استوار خانواده است.

 

وی گفت: جریان های فرهنگی حاکم بر جهان و نوع تفکراتی که از سوی نظام سلطه طراحی می شود آن ها را به عنوان نقطه مقابل خانواده معرفی می کند.

 

حجت الاسلام حیدری زاد ابزارهای مختلف نظیر ارتباط آسان دختر و پسر، مردان و زنان، شبکه های اجتماعی، فیلم های مبتذل را عامل بیرونی و جهانی خواند و افزود: دشمن از طریق برنامه های مختلف  آشپزی، آموزش خیاطی و ورزش ارتباط مردان و زنان را آسان جلوه می دهند که بسیار خطرناک و حساب شده است.

 

طلاق های بی جا موجب منفی نگری جوانان به ازدواج می شود

 

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی تاکید کرد: پسر ها در هر سنی که دیگر نتوانند خود را کنترل کنند، ازدواج بر آن ها واجب می شود که باید خانواده های مسلمان به این سنت حسنه توجه ویژه ای داشته باشند.

 

وی عامل دیگر بالا رفتن سن ازدواج را وجود عوامل حاشیه ای همچون مهریه بالا، تجمل گرایی در ازدواج و… دانست و گفت: امروزه برخی مسائل حاشیه ای باعث شده است که اصل ازدواج تحت شعاع قرار گیرد.

 

حجت الاسلام حیدری زاد آسان بودن طلاق و گسترش طلاق را از عوامل مهم در بالا رفتن سن ازدواج دانست چرا که طلاق های بی جا، در جوانان ذهنیت منفی در خصوص ازدواج ایجاد می کند.

 

 

کاهش جمعیت تهدیدی برای کشور است

 

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی جمعیت را مهم ترین منبع قدرت در دنیا مطرح کرد و گفت: محور قدرت بحث علم و باور هاست که در اشخاص محقق می شود.

 

وی با بیان این که انسان محور توسعه است، افزود: افرادی که صاحبان علم و باور های مقدس هستند همان انسان های موثر هستند که چرخه کشور را با قلم و اعتقادات خود اداره می کنند.

 

حجت الاسلام حیدری زاد اظهار داشت: اگر با رشد منفی پیش رو حرکت کنیم قدرت ملی خود را از دست می دهیم چرا که بزرگترین قدرت ملی جمعیت است.

 

وی افزود: این مشکل جهانی است و دغدغه تمامی کشور ها است چرا که اروپا نیز با تحدید نسل مواجه است.

 

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: برای حفظ کشور، منابع، ادامه توسعه پایدار و برای رسیدن به جایگاه شایسته باید محور اصلی که همان انسان است از راه ازدواج و تولید نسل محقق شود./1301/ت302/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *