رهبر انقلاب اسلامی رمز موفقیت جهان اسلام است

asefi

 آیت‌الله محمد مهدی آصفی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق، صبح امروز در کنگره بزرگداشت شخصیت، اندیشه و آثار وی که در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، گفت: من خود را عبرتی برای جوانان می‌دانم که در طول عمر خود طوری رفتار نکنند که در سال‌های پیری حسرت نخورند زیرا احساس می‌کنم آنچه باید را انجام نداده‌ام.

وی افزود: پس از 77 سال از عمری که خداوند به من عطا کرد، خود را در سراشیبی مرگ می‌بینم و جز کالای امید به کرم و عفو الهی، سرمایه دیگری ندارم. آیت الله آصفی با تأکید بر اینکه جوانان نباید کار را از ابتدا شروع کنند بلکه به ادامه کار گذشتگان بپردازند، تصریح کرد: برگزاری چنین مراسمی بدون در نظر گرفتن مصداق بنده، اقدام حسنه ای است و بیان موفقیت و ناکامی و تلخی و شیرینی علما می تواند برای نسل جوان مفید باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق ادامه داد: هر خطایی که شخصی روحانی انجام دهد تبعات سنگینی برای جامعه در دارد و موجب تنش و مشکلات فراوان خواهد شد به همین دلیل روحانیان جوان نیاز دارند در چنین جلساتی حضور داشته باشند و ناکامی‌ها و موفقیت‌ها را ببینند. وی با اشاره به اینکه بهتر است قبل از آنکه قضاوت را به تاریخ واگذار کنیم، خودمان در مقابل افراد معاصر مسائل را مطرح کنیم و به ارزیابی آنها بپردازیم، خاطر نشان ساخت:

امروز با جهش‌های تاریخی مختلفی مواجه هستیم که در 500، 600 گذشته بی نظیر هستند، بنابراین روحانیت شیعه باید در این جریانات حضور داشته باشند و جهش‌های متقابلی را سبب شود. آیت الله آصفی از برگزار کنندگان و سخنرانان به ویژه حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی به دلیل پیام های ویژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: طول عمر و عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی که رمز اسلام در جهان است را خواستارم. همچنین برای حضرت آیت الله سیستانی که در شرایط کنونی، غنیمتی برای عراق طول عمر را آروز می کنم.

منبع:رسا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *