دیدار اعضا تازه مسلمان مراکز اسلامی مؤسسه بين المللي المرتضي عليه السلام با مراجع عظام تقليد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل مؤسسه بين المللي المرتضي عليه السلام ، تازه مسلمانان مراكز اسلامي اين موسسه با مراجع عظام تقليد در شهر مقدس قم ديدار كردند.

مؤسسه بين المللي المرتضي عليه السلام در سال هاي گذشته در كشورهاي مختلف از جمله كشور برزيل اقدام به تاسيس مراكز اسلامي كرده است.اين موسسه در كشور برزيل سه مركز اسلامي تاسيس كرده است و در حال حاضر مبلغين  اين مجموعه در اين مراكز در حال تبليغ و تدريس معارف اسلامي هستند.

با توجه به فرارسيدن ايام اربعين سيد و سالار شهيدان، برخي از اعضاي تازه مسلمان مراكز اسلامي از جمله مركز اسلامي باغ محمد (ص) در كشور برزيل در سفري به ايران و شهر مقدس قم با حضور در مؤسسه بين المللي المرتضي عليه السلام با دانش پژوهان و اساتيد رشته زبان پرتغالي ديدار و تجارب خود را در زمينه يادگيري زبان پرتغالي و آشنايي بيشتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم در كشور برزيل به داشن پژوهان منتقل كردند.

در اين سفر، اعضا تازه مسلمان مراکز اسلامی مؤسسه بين المللي المرتضي عليه السلام  كه عازم سفر زيارتي اربعين هستند با آيت الله العظمي مكارم شيرازي مد ظله العالي  ديدار كردند.

در اين ديدار آيت الله العظمي مكارم شيرازي مد ظله العالي با تاكيد بر اينكه مكتب تشيع بر خلاف ديگر مكاتب كه عقل را در تحليل هاي ديني كنار گذاشته اند مكتبي است عقلاني كه در جهان فعلي پاسخگوي نيازهاي بشريت است،همچنين معظم له توصيه ها و نصايح ارزشمندي را به زائرين حسيني تازه مسلمان ارائه فرمودند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *