دانلود كتاب” ميراث تشيع و ايران” درسايت آمازون و کوبو

shiaa

به همت رايزني فرهنگي كشورمان در نيويورك، نسخه ديجيتال كتاب” ميراث تشيع و ايران” در موتور جستجوهاي آمازون، اي بوكز اپل و كوبو بوك قابل دسترس مي باشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، نسخه دیجیتال كتاب” ميراث تشيع و ايران” که توسط رايزني فرهنگي كشورمان در نيويورك منتشر شده است، در موتور جستجوهاي آمازون، اي بوكز اپل و كوبو بوك قابل دسترس مي باشد.

اين کتاب از سوی انتشارات آمریکایی GSP و رایزنی فرهنگی ايران در نیویورک منتشر شده و مشتمل بر 12 مقاله از صاحب‌نظران و مولفان شیعی و غیرشیعی است.

هدف اصلی کتاب میراث تشیع و ایران، پرداختن به استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فکری، نظری و عملی تشیع در پی‌ریزی نظام‌های سیاسی فرهنگی است. این کتاب به نوعی پاسخ به سوالات انبوه دانشجویان و اهل قلم امریکایی درباره ماهیت سیاسی و فرهنگی تشیع است. رهیافت اصلی این اثر، معرفی نظام و الگوی گفتمان شیعه متبلور در نظام جمهوری اسلامی ایران است. اگر چه در بخشی از کتاب به سنت‌ها و میراث تمدنی شیعه در طول تاریخ اشاره می‌شود اما هسته اصلی کتاب ارایه الگوی مترقی شیعه در در دنیای معاصر و کنونی است.

در این کتاب، مقالات متعددی از نویسندگان و پژوهشگرانی مانند «محمود ایوب» استاد دانشگاه تمپل، «لیاقت تکیم» استاد دانشگاه مک مستر کانادا، «حبیبه رحیم» استاد دانشگاه سنت جونز نیویورک و «داگلاس هاستتر» رییس کلیسا و دفتر منونایت نیویورک ارایه شده است.

علاقمندان می توانند به لینک های ذيل مراجعه و کتاب مذکور را رایگان دانلود نمایند .

https://itunes.apple.com/us/book/shi-a-tradition-and-iran/id898379818?mt=11

http://www.kobobooks.com/ebook/shi-a-tradition-and-iran-contemporary-global-perspectives/book-yhpg2r4e-0a06J4uo_3s-A/page1.htmlhttp://www.amazon.com/Shia-Tradition-Iran-Contemporary-Perspectives-ebook/dp/B00LSYGLDC/ref=sr_1_2?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1405399044&sr=1-2

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *