داعش فدایی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن طاهری، امام جمعه موقت شهر همدان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: امام صادق(ع) با یک کار بزرگ فرهنگی اسلام را زنده کرد، اگر این امام همام 10 کار نظامی انجام می‌داد یا خلافت را به‌دست می‌گرفت به این اندازه اثرگذار نبود.

 

وی با بیان اینکه علمای شیعه و سنی برای امام صادق(ع) احترام قائلند، اظهار کرد: امام صادق(ع) کار فرهنگی خالصانه انجام می‌داد و چهار هزار دانشجو در رشته‌های مختلف تربیت کرد و تنها به آموزش علومی مانند فقه و اصول بسنده نمی‌کرد.

 

خطیب جمعه موقت همدان ادامه داد: جابربن حیان از شاگردان امام صادق(ع) است که در علم شیمی 40 کتاب را به نگارش درآورده است.

 

حجت‌الاسلام طاهری افزود: امام صادق (ع) در طب نیز صاحب نظر بود اما متاسفانه در مراسم و مجالس درباره امام‌شناسی کم صحبت می‌شود.

 

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اینکه معرفت بالاتر از محبت است، اضافه کرد: هیأت‌ها و مجالس باید به خوبی از روحانیان در بحث امام شناسی استفاده کنند تا امام صادق(ع) معرفی شود.

 

حجت‌الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نباید شیعه و فرد مسلمان ابزار دست دیگران شود چراکه بالاترین حسرت در روز قیامت برای کسانی است که دین و دنیای خود را برای دنیای دیگران هزینه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: گروه تروریستی داعش فدایی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است و دین و دنیای خود را برای استکبار هزینه می‌کند.

 

امام جمعه موقت همدان همچنین با تأکید بر اقامه نماز اول وقت، گفت: باید نسلی نمازخوان تربیت کنیم تا جامعه را اصلاح کنند.

 

وی درباره اتفاقاتی که در مراسم عروسی مشاهده می‌شود نیز هشدار داد و گفت: گاهی دیده می‌شود برپایی مجالس عروسی با گناه و مزاحمت برای دیگران همراه است که باید در این زمینه مراقب باشیم.

 

خطیب جمعه موقت همدان در پایان با اشاره به افزودن روغن پالم به محصولات لبنی، اضافه کرد: نباید به خاطر پول جان و سلامت مردم تهدید شود، افرادی که وظیفه برخورد با این اقدامات را دارند اگر از این خطاها چشم پوشی کنند در برابر مردم مسؤولیت دارند./998/د102/ب4

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *