حضور جامعة المرتضی در همایش و نمایشگاه حوزه و عرصه بین الملل

نمایشگاه-حوزه-و-عرصه-بین-الملل-1

مدیر روابط عمومی جامعه المرتضی از حضور مرکز در سومین همایش و نمایشگاه حوزه و عرصه بین الملل خبر داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المرتضی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه و همایش سراسری حوزه و عرصه بین الملل و حضور فعال جامعة المرتضی در این نمایشگاه گفت:همانند سال های قبل با حضور در این نمایشگاه به معرفی فعالیت های مرکز در عرصه بین الملل با استفاده از ابزارهای تصویر و بروشور و …پرداختیم که خوشبختانه غرفه جامعه المرتضی با استقبال خوبی از طرف بازدید کنندگان نمایشگاه مواجه شد .

وی گفت:در این نمایشگاه سه روزه که در مجتمع فرهنگی امام موسی کاظم علیه السلام برگزار شد به سوالات بازدید کنندگان پیرامون روش های یادگیری زبان ،فعالیت های مرکز در عرصه توریسم و تبلیغ مجازی و تبلیغ بین الملل و رسانه پاسخ دادیم و همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای بین الملل به تشویق بازدیدکنندگان جهت فراگیری زبان دوم پرداخته شد.

نمایشگاه-حوزه-و-عرصه-بین-الملل-2

مدیر روابط عمومی جامعه المرتضی افزود:بازدید کنندگان غرفه را فعالین در عرصه تبلیغ بین الملل از جمله مدیران حوزه های علمیه کشور،فارغ التحصیلان دوره های تربیت مبلغ جامعه المرتضی و همچنین علاقه مندان به شروع فعالیت در فضای بین الملل، تشکیل می دادند.

ایشان افزود:در روز پایانی نمایشگاه ،همایش سراسری حوزه و عرصه بین الملل با حضور حضرت آیت الله سبحانی، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه و آیت الله تسخیری، مشاور عالی بین الملل مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی درپایان گفت :بازدیدکنندگان غرفه از جمله معاون بین الملل حوزه علمیه حجت الاسلام زمانی ،فعالیت های این مرکز را بسیار خوب ارزیابی کرده و آرزوی موفقیت و گسترش و توسعه  فعالیت در عرصه های مختلف را از خداوند متعال خواستار شدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *