تیم مذاکره مرعوب فریب کاری غرب نشود/ آمریکا عامل اصلی پیدایش جریان های تروریستی است

آیت‏الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: معظم‏له در این دیدار در بیانات ارزشمند خود به چهار مسأله مهم اشاره کرده و به تبیین آن پرداختند.

وی از جمله دغدغه‏های رهبر معظم انقلاب و نمایندگان مجلس خبرگان را مسأله فرهنگ، اعتقاد، باورهای دینی، آداب و رسوم اسلامی، خانواده، تکثیر نسل و تهاجم فرهنگی بیگانگان دانست و ابراز داشت: دشمنان ما از لحاظ ماهیت سکولاری ضد دین و ضد اخلاق هستند و عملکرد‏های آنها کاملا روشن است؛ بنابراین ما باید در برابر آنها به عنوان یک جریان اسلامی عمیق و قرآنی تلاش کنیم تا هویت دینی و انقلابی خود ما حفظ شود.

آیت‏الله دری ‏نجف‏آبادی در ادامه خاطرنشان کردند: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر مسأله فرهنگ تأکید بسیاری داشتند چرا که این مسأله یکی از دغدغه‏های ایشان است و از 20 سال پیش این مسأله را مطرح کرده‎اند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به اقتدار نظام در زمینه رشد و توسعه علمی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: رشد و توسعه فناوری علمی همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است؛ چرا که یکی از راههای اصلی پیشرفت کشور تولید و توسعه علم است و باید به این امر مهم توجه بسیاری شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک مسأله اقتصاد را یکی دیگر از مسائل مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برشمرد و تصریح کرد: دولت باید در مسأله اقتصاد به مهار تورم، مبارزه با رکود اقتصادی، مبارزه با بیکاری و تبعیض و اعمال سیاست‏های صحیح اقتصادی توجه ویژهای داشته باشد.

وی در ادامه اقتصاد پویا و سالم را از ضروریات یک نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان و فعالان اقتصادی باید در اعمال سیاست‏های صحیح اقتصادی به سیاست کلی اصل 44 قانون اساسی و سیاست اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده توجه بسیار ویژه‏ای داشته باشند تا توان و اقتدار نظام اسلامی در این مسأله حفظ شود.

آیت‏الله دری ‏نجف‏آبادی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مسأله تکثیر نسل و خانواده اشاره کرد و ابراز داشت: در حقیقت رشد جمعیت، تولید نسل و داشتن جامعهای جوان یکی از عوامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است و داشتن جامعه جوان یکی از مولفههای پیشرفت کشور در زمینه تولید و توسعه علم و فناوری است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه به مذاکرات دستگاه دیپلماسی کشور با 1+5 اشاره کرد و اظهار داشت: تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی کشور نباید مرعوب غربی‏ها شوند و از آنها فریب خورد و باید بداند که کارنامه آمریکایی‏ها و غربیها با توجه به اقدامات تروریستی آنها در منطقه کارنامه‏ای بسیار سیاه و آلوده است و تیم مذاکره کننده باید از این تناقض بین عمل و شعار آنها در مذاکرات به نحو احسن استفاده کند تا بتواند برگ برنده را از آن خود کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اجلاس 40 کشور ضد تروریست در جده عربستان که قرار است در آینده برگزار شود، تصریح کرد: این 40 کشور از حامیان تروریستها هستند و در رأس آنها کشور آمریکا و عربستان قرار دارد و ما اقدامات تروریستی آنها را در حمایت از گروهک داعش در عراق و جبهه النصره در سوریه مشاهده می‏کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند غربی‏ها بعد از جنگ جهانی دوم با تبلیغات ساختگی، معادلات دروغ و اقدامات جنون آمیز و جنایتکارانه توانستند سرنوشت برخی از کشورها را تغییر دهند ولی خوشبختانه برخی از این کشورها بیدار شده‎اند و دیگر فریب این شیادان و مستکبرین جهان را نمی‏خورند./922/ت301/ج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *