تمدید مهلت شرکت در همایش «گذر از علوم سیاسی غربی»

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه همایش «گذر از علوم سیاسی غربی به علوم سیاسی اسلامی»، شورای تحول علوم انسانی بسیج با همکاری مرکز تحقیقات بسیج و معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)  و پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج، همایشی را در قالب طرح علم و ایمان شامل سلسله نشست‌ها، دوره ها، سخنرانی‌ها و همایش‌های علوم انسانی اسلامی با عنوان گذر از علوم سیاسی غربی، به علوم سیاسی اسلامی برگزار می کند.

محورهای اصلی این همایش همایش شامل تحلیل انتقادی علوم سیاسی غرب، شناخت و تحلیل علوم سیاسی اسلامی و تبیین وتحلیل دیدگاه‌ها است.

مهلت ارسال مقالات برای شرکت در همایش گذر از علوم سیاسی غربی به علوم سیاسی اسلامی، تا تاریخ 15 آبان ماه سال جاری تمدید شده است.

علاقه مندان به شرکت در همایش می توانند اصل مقالات خود را تا تاریخ 15 آبان سال جاری به آدرس دبیرخانه همایش و یا از طریق ایمیل elmoiman92@gmail.com  ارسال کنند.

همایش «گذر از علوم سیاسی غربی به علوم سیاسی اسلامی» در دی ماه سال 1393 با معرفی مقالات برتر و اهدای جوایز آنها به کار خود پایان می‌دهد. به همراه برگزاری همایش نمایشگاهی نیز از مجموعه آثار چاپ شده در عرصه علوم سیاسی اسلامی، در روز همایش برگزار می‌شود.

آدرس دبیرخانه این همایش: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، حدفاصل خیابان ابوریحان و فلسطین، جنب نشر شاهد، پلاک 1118، واحد1 است و پژوهشگران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی elmoiman.ir مراجعه کرده یا با شماره تماس دبیرخانه همایش 66485850 تماس حاصل نمایند.

 انتهای پیام/ک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *